הדוגמנית ומיס עולם לשעבר, לינור אברג'יל, משיקה לראשונה קולקציה אופנתית בעיצובה למותג האופנה Banana. מדובר בשיתוף פעולה בין אברג'יל לבין המעצבת הירושלמית ציפי קורצוויל מבעלי המותג והמעצבת הראשית, שהוליד קולקציית קפסולה של שמלות וחצאיות בגזרה צנועה תחת השם "Banana By Linor Abargil" .
לדברי אברג'יל, הקולקציה נוצרה מתוך צורך לתת מענה אופנתי יומיומי לנשים שמחפשות מראה מוקפד, צנוע וטרנדי. "יש אופנה טרנדית צנועה שבעיקר מיועדת לאירועים חגיגיים או שהמחיר שלה מאוד גבוה", סיפרה ל"ישראל היום". "חיפשתי הרבה בגדי קז'ואל טרנדיים, צבעוניים וקלילים ובמחיר שפוי, ולא היו יותר מדי אופציות".
אברג'יל מציינת כי הפרויקט נולד בזכות הקורונה: "תמיד היה לי חיבור לנושא העיצוב והאופנה, אבל בשנים האחרונות הייתי עסוקה בגידול הילדים ובהרצאות ולא היה לי זמן להתפנות לזה. הגיעה הקורונה, עשתה פסק זמן מההרצאות, ופינתה לי זמן ליצור".
"אני לקוחה קבועה של ציפי, ונוצר חיבור טוב", היא משתפת על החיבור עם קורצוויל. "הצעתי לה שנעשה קולקציית קפסולה משותפת, שתיתן מענה רחב לנשים הבוחרות במראה צנוע ומוקפד, ורוצות להישאר מעודכנות בטרנדים האופנתיים".
לשאלה אם תהיה קולקציית המשך, אברג'יל עונה: "אני בהחלט צופה עתיד משותף עם ציפי ועם עוד קולקציה בקרוב. זה לא יהיה חד-פעמי".
מותג האופנה BANANA הוקם על ידי המעצבת הירושלמית ציפי קורצוויל, שפתחה את חנות הבוטיק הראשונה שלה לפני כ-15 שנה, ומאז המותג זוכה להצלחה ברחבי הארץ ומעבר לים. המותג מקפיד על פיתוח פריטים בקו אחיד, מקורי ומינימליסטי, ונשען על טרנדים אופנתיים ברוח התקופה.
"לינור היא אישה יפה ועוצמתית, שמתלבשת צנוע ועדיין שומרת על סטייל שיקי", מחמיאה לה קורצוויל. "החיבור שלנו מביא בשורה של קולקציה יומיומית נוחה, ומתכתבת עם הטרנדים שמככבים. המיזוג שלנו בעיקר מראה שאפשר להתלבש בצניעות, ועדיין להיות אופנתית ולגרום לכל אישה להרגיש טרנדית בכל בגד".
אברג'יל מוסיפה: "מדובר בקולקציה שעוצבה מתוך מחשבה שאופנה עדכנית לא מתנגשת עם אופנה צנועה, ומתוך השאיפה שהלקוחות שלנו ירגישו נוח בפריטים אופנתיים. אני הייתי מעורבת בכל עיצוב ועיצוב, ולא פעם שינינו דברים כי רציתי שזה יהיה מאוד מדויק. בעיניי אלה בגדים שאלבש ואתחבר אליהם במאה אחוז".
הקולקציה כוללת כ-14 פריטים ששואבים השראה מעיצובים בולטים בעולם, וצבעוניות שאפשר למצוא בה צהוב בוהק, ירוק מודגש עם אקססוריז, ובהם כובעים ומטפחות להשלמת המראה. בקולקציה קיימים גם פריטים מבדי כותנה וג'ינס המתאימים לעונה בצבעי ורוד ולבן, וביניהם דגמים עם פרינטים של משבצות, מנומר והדפסים פרחוניים.
הקולקציה מגיעה בטווח המידות 46-34 ובמחירים שבין 380-200 שקלים. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו