זהה? | צילום: אלי חדידה

לינור סביניק השיקה מותג והסתבכה בגדול

יוצאת האח הגדול הוציאה לאור את מותג האופנה החדש שלה עם שם שתמיד יזכיר לה את רמי • הגולשים הבחינו כי הבגדים שמוצגים כ"עיצוב וייבוא אישי" הם בעצם חיקויים שנמכרים ב"עלי אקספרס"

יוצאת ״האח הגדול״, לינור סביניק, הודיעה שבקרוב היא תשיק אתר אופנה חדש, וחשפה ממנו כבר כמה דגמים.

צילומים: אלי חדידה

אלא שהעוקבות הבחינו כי שניים מהדגמים למעשה מוצעים למכירה באתר החיקויים ״עלי אקספרס״ בסכום של 20 עד 40 דולרים לשמלה.

סביניק מבהירה בתגובה כי האתר מחולק לקטגוריות והסחורה באתר מורכבת מייבוא ועיצוב אישי.

הקולקציה תושק בעוד כשבועיים באתר שיקרא סטפניה. "זה משהו שאני חושבת עליו כבר כמה חודשים", היא מספרת. "אלו פריטים אופנתיים מוקפדים ליום יום, קז'ואל מדויק לנשות עסקים ולמי שאוהבת להתלבש יפה בבוקר".

לדבריה, הקולקציה כוללת מגוון פריטים, בהם פריטים במידות פלאס, שמלות באורך מידי עם שרוולים וחליפות מחויטות.

זכרונות מרמי

על בחירת השם היא אומרת כי "רמי היה אומר לי כל הזמן בבית האח שאני מתלבשת יפה, ושכדאי לי פתוח חנות. הוא היה קורא לי בבית האח סטפניה. למרות שאנחנו כבר לא בקשר, בחרתי להשאיר את השם סטפניה, בגלל שהוא זה שדרבן אותי ונתן לי עצות בנושא וזה הזיכרון שלי ממה שהיה בינינו".

את הקולקציה מדגמנת סביניק בעצמה ביחד עם החברה מבית האח, אלמוג חדד, ודוגמנית נוספת בשם שי גלעד. הפריטים נמצאים בשלבי תפירה אחרונים במתפרות בארץ. "היה חשוב לי שהפריטים יהיו מיוצרים כחול לבן, ומקווה שככה זה גם יישאר כדי לתת פרנסה מקומית, נראה בהמשך איך העסק יתגלגל עם הקולקציות הבאות".

טווח מחירים: 200 עד 399 שקלים וטווח המידות XS עד XXL.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...