חיימוב וגברעם | צילום: ניר פקין

"קיבלתי אומץ אחרי הפרסום": הצעד הבא של תום חיימוב

יוצא האח הגדול שנמצא בזוגיות מתוקשרת במיוחד עם גל גברעם, פונה לעולמות האופנה והטיפוח • מה הקשר של לינור סביניק לעניין? בדקנו

תום חיימוב, יוצא העונה האחרונה של "האח הגדול" ובן הזוג של הדוגמנית גל גברעם, משיק מותג אופנה חדש לגברים בשם BASE, עם חזון ליצור מותג שיק ואופנתי. בנוסף, הוא נמצא בשלבי פיתוח של מוצרי טיפוח יחד עם חברתו לבית האח, לינור סביניק.

על מותג האופנה הוא מספר ל"ישראל היום" כי "מדובר בפרויקט משותף שלי ושל איתי ארביב, שנמצא בתחום האופנה כבר הרבה זמן. עוד לפני בית האח הגדול רציתי להשיק את המותג הזה, אבל לא היה לי אומץ. עכשיו, שקיבלתי רוח גבית מהפרסום, הבנתי שזה הזמן".

לדברי חיימוב, מדובר במותג אופנה של פריטים בסיסיים שצריכים להיות במלתחה של גברים, משהו שחסר כרגע בשוק. "עשינו מחקר וסקר שוק, ואני מרגיש שחסרות לי אופציות לחולצות יפות בסיסיות, ואני גם יודע מחברים שלי שקשה מאוד למצוא כאלה. אין לנו הגברים הצע נורמלי עם מחירים הגיוניים. הכל נראה אותו דבר, ומה שטוב מאוד יקר".

נכון לעכשיו מדובר בקולקציה קטנה ומדויקת של חולצות טי שירט מבד כותנה נמתח ונעים במיוחד שמגיע במגוון צבעים בייסיק, בהם שחור, לבן, אפור, אבן וירוק זית. "בהמשך יהיו עוד הרבה צבעים וגם חזקים יותר, רצינו להתחיל עם מה שחובה בכל ארון ולאחר מכן נשלב צבעים נוספים. אנחנו ממש בתחילת דרכנו. בהמשך אנחנו מתכננים להשיק קולקציות שלמות של חולצות מכופתרות, מכנסיים ועוד", הבהיר.

אתה רואה את עצמך כמוביל דעה באופנה?

"אני לא רואה את עצמי כמוביל דעה או פאשניסט, פשוט גבר שרוצה להתלבש יפה. אין ספק שתעשיית הבידור והפרסום דחפה אותי יותר להבין את החשיבות הגבוהה של לבוש נכון ומוקפד. יש כל הזמן ביקורת מהסביבה וחשוב להישאר במראה הנכון. יחד עם זאת, גל (גברעם) מאוד אוהבת אופנה, וזה כיף לי שיש לנו שיח משותף בנושא. אופנה זה יותר מ-60% מהיום יום שלה, וחשוב לי להבין בשבילה גם ולהתחבר. גם עם דרור (קונטנטו) אני כל הזמן בשיחות סביב הנושא, זה נחמד לי".

הקולקציה נמצאת באתר המותג, שם גם תוכלו לראות את חיימוב מדגמן את מגוון הפריטים. כל חולצה נמכרת במחיר של 159 שקלים וטווח המידות הינן סמול עד אקסטרה לארג'.

נוסחה לטיפול בהתקרחות

חיימוב לא עוצר רק בתחום האופנה כאמור. יש לו תכנון להשיק גם מותג קוסמטיקה יחד עם דיירת האח הגדול לשעבר לינור סביניק. "לינור חברה טובה שלי, היא באמת מבינה אותי וכיף לי לעשות איתה שיתוף פעולה", שיתף חיימוב.

סביניק, צילום: אביב חופי

"הרעיון הבסיסי של המותג שלנו הוא לפתח מוצרים שנותנים פתרונות קוסמטיים לגברים ולנשים. המוצרים לגברים יתרכזו בטיפול בהתקרחות וחורים בזקן, לשיער דליל על הראש ופיגמנטציה בעור הפנים. אני רוצה לתת מוצר שעונה על הצרכים של גברים. אני בעצמי חיפשתי כאלה ולא מצאתי", הסביר.

"לינור מתעסקת יותר בקטגוריות של הנשים, ומדובר במוצרי איפור שמתאימים לעור עם אקנה או פצעים, ויתנו לעור להמשיך לנשום. הערך המוסף שלנו יחד הוא שיהיה דואליות בין הרצון להראות טוב מבלי לפגוע בטיפול בעור ובנראות הטבעית שלו".

לדברי חיימוב, אין כרגע תאריך השקה מוגדר למותג מאחר שהמוצרים בפיתוח. "עד שלא נהיה מרוצים מהמוצרים במאה אחוז לא נוציא אותם לאור", סיכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...