ירדן הראל, דנה גרוצקי ואן אברהמי נבחרו להוביל את קולקציית החורף והערב החדשה של סטודיו פשה, שמסמנת את פתיחת שנת 2026. הקונספט של הקמפיין נשען על שילוב בין סטייל לביטחון עצמי, כזה שלא נשאר רק מול המצלמה.
מאחורי הקלעים, בין החלפת לוקים לתיקון אחרון של תאורה, הצלחנו לתפוס גם רגעים אישיים יותר.
ירדן הראל מדברת בכנות על המקצוע שמלווה אותה כבר שנים, בלי לייפות ובלי להתנצל. "העבודה שלי היא זכות", היא אומרת. "ברור שיש ימים מאוד מאוד ארוכים ואני יכולה לקטר, אבל בגדול אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה, בין אם זה לדגמן או להנחות. אני ממש בת מזל".
אן אברהמי מגיעה לסט אחרי פרידה טרייה מקשר של שמונה חודשים. "מישהו נדיר, גבר של הגברים, אבל זה נגמר", היא משתפת בפשטות. "לא כזה מתחילים איתו. ברשתות שולחים לי הודעות".
אצל דנה גרוצקי, השיחה מתגלגלת דווקא לפריט האופנתי היקר ביותר שרכשה – זיכרון שמלווה אותה עד היום. "הייתי חיילת, טיילתי בשינקין, ראיתי בחלון ראווה נעל יפה כזו. מדדתי, התלהבתי והגעתי לקופה. היא אמרה לי 3,500 שקלים. נחנקתי", היא מספרת. "הייתי כל כך נבוכה מהסיטואציה הזו שפשוט העברתי את הכרטיס על כמה תשלומים שיכולתי. כמה פעמים נעלתי אותה? פעם אחת, וגם זה לא היה נוח".
בהמשך היא מודה שגם טרנדים שפעם נראו לה בלתי אפשריים הפכו לחלק קבוע בארון. "כשרק יצאו מכנסי הבלון הסתכלתי עליהן ולא הבנתי איך הולכים עם זה. קאט ל… יש בארון איזה עשרה זוגות ואני חושבת שזה הכי מחמיא". על אסף היא מסכמת בחיוך: "לאסף יש סטייל, אבל בסוף, באמת של החיים, הוא לובש טרנינג".
בין גרביים, ג’ינס ונעליים יקרות מדי
גם ירדן הראל מפתיעה בגישה מאופקת. "אני בדרך כלל לא קונה יקר", היא מודה. "ראיתי שחזר גרביים גבוהות עם כפכפים, אבל עוד לא הלכתי ככה רשמית".
אצל אן אברהמי, החוויה הכואבת דווקא נמדדת בדולרים. היא מספרת על נעליים מזמש של איב סן לורן: "אחרי פעם אחת הן הלכו לי. איזה 1,500 דולר הלכו לפח שנייה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
