אחרי טירוף הלקוחות ביג פאשן גלילות לפני כשבועיים עם פתיחת החנות הראשונה של המותג המקומי סיסטארז, אתמול (רביעי) נערכה הפתיחה הרשמית של חנות הדגל הראשונה, רגע שמסמן תפנית משמעותית עבור אחד ממותגי האופנה המזוהים והאהובים בישראל.
החנות, שנפתחה בהשקעה של למעלה ממיליון וחצי שקלים, ממוקמת בקומה השנייה של המתחם ומשתרעת על פני כ-170 מ"ר. היא נועדה להעניק חוויית קנייה ייחודית, כזו שמביאה את עולם התוכן של צמד האחיות אלונה ודניאלה צור, כפי שנבנה ברשתות ובאתר, אל תוך חלל מוחשי, מוקפד ומעורר השראה.
האחיות צור, שהתחילו מחשבון אינסטגרם אליו העלו מדי יום לוקים אישיים, הפכו חלום אופנה ישן למותג בעל נוכחות רחבה. ב־2019 הושק האתר הראשון, ומאז צמח SEESTARZ לאחד השמות הבולטים בזירת האופנה המקומית.
מאינסטגרם למותג מוביל
במאי 2022 הגיע ציון דרך משמעותי נוסף, כאשר האחיות צור מכרו 51% מהמותג לאתר האופנה TERMINAL X תמורת 4.8 מיליון שקלים. למרות המהלך העסקי, הן נותרו מנכ"ל משותף והאחראיות הבלעדיות על הרוח האופנתית שמאחורי SEESTARZ - אותה רוח שממשיכה להוביל את הבחירות העיצוביות והקריאטיביות של המותג.

חנות הדגל של סיסטארז
החנות החדשה תוכננה אדריכלית על ידי משרד פוזנר, וכל פרט בה עוצב במיוחד עבורה, מהריהוט ועד האלמנטים הגרפיים. העיצוב משלב שיק אורבני נועז בהשראת רחובות סוהו בניו יורק, לצד אווירת בוטיק אירופאית המזכירה את קופנהגן ופריז.
במרכז החלל ניצב סלון יוקרתי המעניק תחושת בית חם, ולצידו דיטיילס המזוהים עם המותג: אלמנטים מנומרים, כורסאות ושטיחים בעיצוב ייחודי, וקיר גרפיקה מקורי שנוצר על ידי המייסדות עצמן.

חנות הדגל של סיסטארז
חוויית קנייה שמתחדשת
פתיחת החנות מסמנת שלב חדש בהתפתחות של SEESTARZ, מותג שביסס את מעמדו בזכות נוכחות דיגיטלית חזקה, שפה עיצובית ברורה וקהל לקוחות נאמן. בדומה לאתר, גם בחנות מוצעים פריטים נבחרים המתעדכנים בתדירות גבוהה, בבחירה מוקפדת שמייצרת חוויית ביקור מתחדשת בכל כניסה.
זו הזדמנות למדוד את עשרות הדגמים שעד עתה היו זמינים רק באתר, להרגיש את החומרים ולחזות בדיטיילים הקטנים שמזוהים עם המותג.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
