אמילי קופר ועידן גלפר, שהכירו בבית "האח הגדול" ב-2024, נבחרו לתפקיד שגרירי רשת ALDO בישראל. הקמפיין הראשון בכיכובם יעלה כסנונית ראשונה בהשקעה של 200 אלף שקלים, לרגל השקת קולקציית חורף 2026 של המותג הבינלאומי.
הקמפיין, שקיבל את השם "TRY EVERYTHING - נסו הכל", שם במרכז את הרעיון של התנסות, פתיחות לחוויות חדשות ויציאה מאזור הנוחות - ערכים המזוהים הן עם המותג והן עם הסיפור האישי של הזוג.
בפעימה הראשונה של הקמפיין ייחשף רגע אינטימי ומרגש: לראשונה בחייה, אמילי קופר עולה על אופניים - חוויה ראשונה ומשמעותית עבורה, כשמי שמלווה, מדריך ותומך הוא עידן גלפר עצמו.

מתנסים בדברים חדשים. אמילי ועידן / בן מור
המהלך מבקש להציג את הדינמיקה האותנטית בין השניים, את האומץ לנסות דברים חדשים, ואת החיבור בין אופנה, רגש וחוויות מהחיים האמיתיים. דרך רגעים יומיומיים אך מלאי משמעות, ALDO מבקש לעודד קהל צעיר ובוגר כאחד לאמץ גישה חופשית, סקרנית ונועזת - באופנה ובחיים.
הקמפיין שצפוי לעלות כבר במהלך ינואר בדיגיטל וברשתות החברתיות, יכלול בהמשך פעימות נוספות שיציגו את הזוג מתנסה בחוויות חדשות נוספות - כולן ברוח המסר "Try Everything".

עידן גלפר ואמילי קופר מדגמנים ביחד / בן מור
לדברי אביבה גבאי, מנהלת אלדו ישראל: "הבחירה באמילי קופר ועידן גלפר כשגרירי המותג נולדה מתוך חיבור אמיתי לערכי ALDO - סקרנות, חופש וביטוי עצמי. הקמפיין "Try Everything" מבקש להזכיר שאופנה היא לא רק מה שאנחנו נועלים או לובשים, אלא הדרך שבה אנחנו בוחרים לחיות. החיבור בין השניים, והנכונות שלהם להתנסות יחד בדברים חדשים, משקף בעינינו את הרוח הצעירה והאותנטית של המותג".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
