חברת לולולמון הודיעה ביום חמישי כי המנכ״ל שלה, קלוין מקדונלד, יפרוש מתפקידו בחודש ינואר הקרוב, לאחר כ־7 שנים שבהן עמד בראש החברה. ההודעה מגיעה בתקופה מאתגרת עבור המותג, שמתמודד עם שינויי הרגלי צריכה בארצות הברית ועם תחרות גוברת מצד מותגים צעירים ודינמיים.
בחברה מסרו כי החיפוש אחר מנכ״ל חדש כבר החל.
למרות הודעת הפרישה, המשקיעים קיבלו את החדשות באופטימיות: מניית לולולמון זינקה בכ־7% במסחר המאוחר, לאחר שהחברה עדכנה כלפי מעלה את תחזית הרווח השנתית שלה. זאת בין היתר בזכות ביצועים חזקים בשווקים הבינלאומיים, וכן אישור להרחבת תוכנית הרכישה העצמית של מניות בהיקף נוסף של מיליארד דולר.
בארצות הברית, לעומת זאת, לולולמון מתקשה לשמור על מעמדה כפי שהיה בעבר. בשנים האחרונות איבדה החברה נתח שוק למתחרים חדשים ולמותגים פרטיים, ובחודש ספטמבר הודו בכירי החברה כי הם מאוכזבים מהתוצאות ומהביצוע של מוצריה בשוק המקומי.
כעת החברה צופה הכנסות שנתיות בטווח של 10.962 עד 11.047 מיליארד דולר - עלייה לעומת התחזית הקודמת, שעמדה על 10.85 עד 11 מיליארד דולר.
גם תחזית הרווח עודכנה כלפי מעלה: לולולמון מעריכה רווח שנתי של 12.92 עד 13.02 דולר למניה, לעומת תחזית קודמת של 12.77 עד 12.97 דולר למניה.
עם זאת, החברה ציינה כי בשנת 2025 היא צפויה לספוג פגיעה של כ־210 מיליון דולר ברווח התפעולי, בעקבות השפעת מכסים.
ברבעון שהסתיים ב-2 בנובמבר דיווחה לולולמון על הכנסות נטו של 2.57 מיליארד דולר - מעל תחזיות האנליסטים, שעמדו על 2.48 מיליארד דולר, לפי נתוני LSEG.
נטו של 2.57 מיליארד דולר - מעל תחזיות האנליסטים שעמדו על 2.48 מיליארד דולר, לפי נתוני LSEG.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2021/01/27/08/מורידים.-נכנסים.-מתאהבים.-דף-כתבה-מובייל.png)