התפוח הגדול: זמרת הפופ וכוכבת "האח הגדול" פרידה עוזיאל נבחרה להמשיך ולהוביל בישראל את קמפיין מותג האיפור הבינלאומי Maybelline New York, בשנת 2026.
במסגרת זו המריאה עוזיאל אמש (שלישי) לניו יורק, שם תצטלם לקמפיין החדש של המותג, אשר יחבר בין מוזיקה, יופי ותרבות עירונית, וישלב את הבסט-סלרים שפרידה משתמשת בהם ביומיום (Frida’s favorites), לצד ההשקות החדשות של המותג שיעלו בקרוב בארץ.
הצילומים בניו יורק, בירת הטרנדים העולמית בתחום האיפור, משמשת כמקור השראה בלתי-נדלה למייבלין ניו-יורק, הממשיכה ליצור חדשנות במוצרי האיפור.
בנוסף, פרידה תנצל את ביקורה בניו יורק כדי לקדם את אלבום ה-EP שלה אותו צפויה להוציא היום (רביעי) בהשראת ה־DNA של ניו יורק, כשהיא מצטלמת מרוחובות הסואנים של העיר.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
