בראיון לאתר PEOPLE, השחקנית סידני סוויני מתייחסת לסערה שעורר קמפיין של חברת אמריקן איגל בכיכובה. הקמפיין, שיצא ב־23 ביולי תחת הכותרת "Sydney Sweeney Has Great Jeans", ספג ביקורת על משחק המילים בין "jeans" ל־"genes" (גנים), שלטענת מבקרים רבים שידר מסר גזעני.
בראיון, טוענת סוויני כי הופתעה מהסערה: "עשיתי את זה כי אני אוהבת את הג’ינס ואת המותג. אני לא תומכת בפרשנויות שאחרים בחרו לייחס לקמפיין. ייחסו לי מניעים שמעולם לא היו שם".
עוד אמרה סיווני כי היא "פועלת תמיד מתוך טוב לב" וכי החליטה לשבור שתיקה כדי להבהיר את עמדתה ולפזר את ה"שליליות" סביב הקמפיין. "מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד מנסה לחבר בין אנשים. אני נגד שנאה ופילוג", אמרה. לדבריה, עד כה העדיפה לא להגיב לביקורת חיובית או שלילית, אך הבינה שדווקא שתיקתה "החריפה את המחלוקת". היא מקווה שהשנה הקרובה "תתמקד יותר במה שמחבר בינינו".
לאחר פרסום הקמפיין, אמריקן איגל פרסמה באינסטגרם תגובה שבה הדגישה כי המסר נועד לעסוק בג’ינס בלבד ובסיפור האישי של סוויני. החברה הוסיפה כי תמשיך לחגוג את "הביטחון של כל אחד ואחת" בלבישת הג’ינסים שלה. יש לציין כי למרות הוויכוח הציבורי, המותג דיווח על מכירות שיא.
סוויני כבר התייחסה לנושא גם בראיון ל־GQ בתחילת נובמבר, שם אמרה: "עשיתי פרסומת לג'ינס. התגובה באמת הפתיעה אותי, אבל אני אוהבת ג'ינס. אני לובשת ג'ינס וחולצת טי בכל יום".
במקביל לדיון הציבורי, סוויני מקדמת בימים אלה את סרטה החדש "עוזרת הבית", שצפוי לצאת לאקרנים ב-19 בדצמבר. היא מספרת כי אחת החוויות הזכורות לה מהסט הייתה מתנה אישית מחברתה לקאסט, אמנדה סייפריד: "אמנדה סרגה לי תיק שהוא עכשיו התיק האהוב עליי. היא הייתה סורגת על הסט כל הזמן".
לדבריה, השתיים תמכו זו בזו לאורך הצילומים: "הבאנו אנרגיה חיובית לכל הצוות ופשוט נהנינו. זה מה שהחזיק אותנו".

![[object Object]](/wp-content/uploads/2024/05/15/06/whatsapp-israelhayom-m-150-.gif)