רותם סלע והמפיק ההוליוודי לורנס בנדר הקדישו את סוף השבוע למסע קידום אינטנסיבי של הסדרה "אור ראשון" (קשת 12) בניו יורק, עם שורת ראיונות והקרנות לקהלים של עיתונאים, שחקנים, יוצרים ומפיקים אמריקאים. הסדרה, שעוררה דיון רחב בישראל ובעולם והפכה לדרמה הנצפית בעשור האחרון בטלוויזיה הישראלית, מציגה סיפורי גבורה מ-7 באוקטובר וזמינה ל-79 מיליון מנויים ברחבי העולם דרך פרמאונט+.
סלע הגיעה למסע הזה מצוידת לא רק בנוכחות מסך חזקה, אלא גם בארון בגדים מתוכנן היטב.

רותם סלע עושה את ניו יורק / צילום: Roy Rochlin/Getty Images for Paramount
כבר מהרגע הראשון היה ברור שהיא נכנסת למנהטן עם גישה מדויקת - ותשומת הלב לא איחרה להגיע. הבחירה בפריטים המוקפדים תרמה לאווירה של אירוע חשוב, כזה שמשלב בין טלוויזיה, תרבות ואופנת־על.
איך נראית אלגנטיות ניו יורקית על רותם סלע?
אחד הלוקים הבולטים של סלע היה חליפה מחוייטת בצבע בז' מבית BOSS, עם מכנסיים בגזרה גבוהה ומעט פלייר שמעניקים תנועה עדינה ומאוזנת.
מעליה הונח טרנץ' איכותי באותו צבע - שילוב שהוסיף נדבך של אלגנטיות נקייה, כמעט אירופאית, שמצליחה להיות גם קלאסית וגם מודרנית.
במהלך יום נוסף של קידומי הסדרה היא נצפתה במעיל בסגנון צבאי של YSL, שמוסיף מראה נוכח וחזק במיוחד. המעיל, אחד הפריטים היקרים במסע, (11,990 שקלים בפקטורי 54) משלב קווים מחויטים עם טוויסט כוחני וחד, מתאים לרגעים שבהם נדרשת הצהרה אופנתית ברורה.
ולא רק מעילים וחליפות היו שם. סלע הציגה גם חליפת ג'ינס בגזרה מדויקת ובצבע כהה - לוק פשוט יותר על פניו, אך כזה שמדגים שליטה מוחלטת בפרופורציות ובסילואט.

בחליפת דנים כהה / אינסטגרם
המגוון הרחב של הלוקים, מהמחויט ועד האורבני, מצביע על מחשבה עמוקה ועל הבנה של הסיטואציה: אירועי קידום בינלאומיים הם לא רק במה לסדרה, אלא גם מרחב ליצירת רושם - וסלע בהחלט עשתה את זה.

