רגע אחרי ההכרזה על כניסה לישראל באמצעות רשת פקטורי 54, מותג המחטבים וההלבשה התחתונה סקימס, בבעלות קים קרדשיאן, מוערך כעת ב-5 מיליארד דולר (15.95 מיליארד שקלים) לאחר גיוס של 225 מיליון דולר במימון חדש.
החברה מסרה שהיא מתכננת להשתמש בכסף מהמשקיעים, כולל זרוע של ענקית הבנקאות גולדמן זקס בוול סטריט, כדי לפתוח חנויות נוספות ולהתרחב ברחבי העולם.
"אנחנו לא יכולים לחכות לקחת את SKIMS לשלב הבא בעוד אנחנו ממשיכים לחדש ולקבוע את הסטנדרט לתעשייה שלנו", אמרה קרדשיאן אמש (רביעי).
סקימס, שמפעילה 18 חנויות בארה"ב ומוכרת את מוצריה דרך קמעונאים ברחבי העולם, תתמקד "בעיקר" בעסק הקמעונאי הפיזי שלה במהלך השנים הקרובות, כך נאמר בהודעה.
החברה צופה שהמכירות שלה יחצו את רף המיליארד דולר השנה, מה שלדברי המנכ"ל של SKIMS, ג'נס גרדה, נתן לחברה את הביטחון לרדוף אחרי המטרות ארוכות הטווח שלה.

סקימס צופה שהמכירות יחצו את רף המיליארד דולר / אינסטגרם
המותג הושק ב-2019 עם קו של מחטבים ומאז הרחיב את המגוון שלו וכולל קטגוריות אופנה אחרות. הצמיחה של החברה הובילה אותה להיכנס חזק יותר לשוק המיינסטרים של בגדי ספורט ובגדי פנאי למשל, שנשלט במידה רבה על ידי מותגים כמו לולולמון ו-Alo Yoga. המותג אף ביצע לאחרונה השקעה עמוקה יותר בבגדי ספורט בשיתוף הפעולה עם נייקי, שותפות רב שנתית שהושקה בספטמבר.
כזכור, סקימס הכריזה על כניסה רשמית לישראל, תחת פקטורי 54, כשבתוכנית קולקציות חדשות ומגוונות של המותג, לצד פריטים אייקונים ובעתיד גם חנויות בפריסה ארצית.
החל מ-10 בנובמבר, סקימס תושק לראשונה בישראל באתר של פקטורי 54 ותתרחב במהלך חודש דצמבר לחנויות נבחרות של פקטורי 54 במתכונת Shop-in-Shop. במסגרת השותפות, ייחשפו הצרכנים הישראלים למגוון הרחב של הקולקציות האייקוניות והנמכרות ביותר של סקימס, לצד השקות עונתיות במהדורות מוגבלות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
