אירוע החתונה הראשון של נועה קירל ובחיר ליבה דניאל פרץ נערך הערב (שלישי) בבית על הים במתכונת מצומצמת של משפחה וחברים קרובים בלבד. אחרי ציפייה רבה יכולנו סוף סוף לחזות בכלה קירל בשתיים מתוך חמש השמלות.
השמלת כלה הראשונה של קירל, בעיצובו של אלון ליבנה וסטיילינג של טום רוזיליו, היא לא פחות מיצירת אמנות עוצרת נשימה. ליבנה הצליח לתמצת לתוכה את כל מה שכלה חולמת עליו כשהיא מפנטזת על הרגע הגדול שלה - אלגנטיות מודרנית, עוצמה נשית ויופי על-זמני.
הגזרה הקלאסית והפיסולים המדויקים מחמיאים לגופה של קירל באופן מושלם, והבד העשיר נופל כמו גל רך של חלום. השמלה נקייה לחלוטין מקישוטים מיותרים, מה שמדגיש דווקא את הדרמה ואת הנוכחות - מינימליזם שמגיע לשלמות. רוזיליו השלים את המראה באיפוק חכם ובטעם משובח, כזה שמציב את נועה בלב הסצנה - נסיכה של המאה ה-21, שלא מוותרת על האישיות והניצוץ האייקוני שלה.
אין ספק - מדובר ברגע אופנתי של ממש, כזה שייזכר עוד שנים קדימה, וכנראה גם ישפיע על עונת החתונות של 2026.
ואז הגיעה השמלה השנייה. אם ציפיתם ללוק קליל יותר, תחשבו שוב. אחרי שיעור באלגנטיות עילאית ובמינימליזם מוקפד, קירל עברה לקצה השני של הסקאלה. השמלה השנייה, עם קאט-אאוטים, אבנים, קיפולים וא-סימטריה, מציגה עומס של אלמנטים מרשימים, אולי אפילו יותר מדי. במקום לשרת קונספט אחד ברור, נראה שהכל מתחרה על תשומת הלב.
התחושה הכללית מזכירה את שמלת האירוויזיון של עדן גולן, עם הבדים המלופפים והתחכום הבולט. אין ספק שקירל יודעת לשאת לוק נועז ולשלוט בו בלי להתנצל, אבל במקרה הזה, גם אם מדובר בשמלה מהממת, לפעמים פחות זה באמת יותר.

