בשיאו של נובמבר, חודש הקניות הפופולרי, רשת המשביר לצרכן משיקה מערך טכנולוגי חדש וייחודי לשיפור חוויית הקנייה באתר.
במסגרת המהלך, הטמיעה הרשת באתר האיקומרס שלה מספר מערכות חדשות. אחת המערכות היא מערכת מדידה וירטואלית מתקדמת המאפשרת ללקוחה "למדוד" בגדים על תמונה שלה.
לא מדובר בטכנולוגיה הישנה של מציאות רבודה, אלה במערכת AI חדשנית שפותחה ע"י הסטרטאפ הישראלי PELE AI, המדמה קרוב ככל שניתן כיצד הבגד עומד לשבת על הגוף. בשלב זה המערכת נמצאת בפיילוט על מספר קטגוריות ובהמשך עתידה להתרחב לקטגוריות נוספות באתר.
מערכת נוספת היא מערכת החזרות באמצעות לוקרים, המשדרגת את תהליך ההחזרות ופותרת את בעיית ההמתנה בבית לשליח. במסגרת השירות, הלקוח יכול לפתוח בקשת החזרה בשלושה קליקים ולהשאיר בלוקר את הפריט שברצונו להחזיר, בזמן ובמקום שנוחים לו, בפעולה קלה ונוחה אשר הופכת את התהליך כולו לפשוט ויעיל מאוד.

גיא רוטברג, מנהל תחום איקומרס, המשביר לצרכן / יונתן לוי
טכנולוגיה שלישית שמוטמעת בחברה, הוכנסה על מנת לקבל חוות דעת אמיתיות מהלקוחות - לטובת שיפור השירות והמוצר, ושיתוף המידע עם הלקוחות העתידיים. המערכת פונה ללקוח לאחר הרכישה בווטסאפ, ומדברת איתו על הרכישה שלו. המערכת מאפשרת ללקוח לשלוח תמונה של המוצר, לדרג אותו ולפרסם חוות דעת אותנטית על המוצר.
לדברי גיא רוטברג, מנהל תחום האיקומרס במשביר: "בעתיד הקניות יעברו למנועי ה-AI וכאשר נחפש מוצר מסוים, פלטפורמת הבינה המלאכותית תספק לנו את התוצאות המתאימות יחד עם הקישורים לרכישה. ממש לאחרונה השקנו מחסן לוגיסטי חדש, המאפשר לנו להגדיל את כמות המשלוחים בצורה ניכרת. בנוסף, שדרגנו את שירות המשלוחים שלנו, שיגיעו החל מעתה בתוך עד 72 שעות".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו