אחרי שנים של מדים קלאסיים, אל על יוצאת לדרך חדשה. חברת התעופה הלאומית בחרה את רנואר, אחד ממותגי האופנה הישראליים המובילים, לעצב את המדים החדשים של דיילות, דיילים, טייסים וצוותי הקרקע.
העיצוב החדש מבטיח לשלב ייצוגיות, עדכניות ונוחות, תוך שמירה על הגאווה הישראלית שמאפיינת את שני המותגים.
הפרויקט לא יהיה עניין של סקיצות בלבד. רנואר תערוך למידה מעמיקה של צורכי הצוותים, תפגוש אנשים בשטח, תבחן בדים ותיצור עיצובים ייעודיים לכל תפקיד, כי מדים בגובה 30,000 רגל דורשים משהו אחר לגמרי ממה שנראה יפה רק על המסלול.

המדים החדשים של אל על בדרך / יח"צ
"לאחר שנים רבות בהן אנשינו נותנים את השירות עם המדים המוכרים של אל על, כעת אנו יוצאים לתהליך מרגש של רענון המדים", אומרת לי בן חמו, ראש אגף תקשורת שיווקית וחוויית לקוח באל על. "אנחנו גאים בשיתוף הפעולה עם רנואר ומאמינים שהתוצאה תשקף את התהליך שעוברת אל על בשנים האחרונות, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על נוחות ואיכות".
יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של רנואר, מוסיפה: "עבורנו זו זכות גדולה לקחת חלק בעיצוב המדים של חברת התעופה הגדולה בישראל. המפגש בין אופנה ישראלית עכשווית לבין המורשת וההיסטוריה של אל על הוא חיבור מרגש וטבעי. נביא לפרויקט חדשנות, דיוק בפרטים והבנה עמוקה של הצרכים של אנשי השירות שילבשו אותם יום-יום."
השיתוף מצטרף למגמה גוברת בעולם התעופה, שבה חברות תעופה משתפות פעולה עם מעצבים מובילים כדי להעניק לחוויית הטיסה מימד אסתטי ועכשווי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
