תצוגות האופנה של אהרון גניש ועידן לרוס הביאו עימן שני סגנונות שונים לחלוטין - אך שניהם שילבו אלמנטים דרמטיים, מסקרנים ומעוררי השראה, לצד עבודה עם חומרים דומים ורפרנסים לתקופות מהעבר.
התצוגה של עידן לרוס כללה בעיקר שמלות ערב וכלה - אך באופן מעניין ומפתיע, שאין אצל מעצבים אחרים. לרוס הציג קולקציה בהשראה רומנטית ובגוונים של ורוד ולבן, שכללה נפחים מוגזמים ודרמטיים במיוחד, משחקי פרופורציות מעניינים, שובלים ארוכים ושרוולים נפוחים.
המעצב השתמש בתחרה ובטול על מנת ליצור חלק נכבד מהלוקים ובחלקם הוא שילב מעין כובעים ״קצפתיים״ - סגנון שמאוד מזכיר את המאה ה-18 ובאופן ספציפי את הסטייל של מארי אנטואנט.
במהלך התצוגה, עלתה הזמרת וכוכבת "האח הגדול" פרידה עוזיאל ששרה את ״חיה לי מיום ליום״ של ריטה.
התצוגה של אהרון גניש שילבה גם היא אלמנטים דרמטיים - אך בסגנון שונה מאוד. גניש עיצב קולקציה שמאוד מתכתבת עם הסגנון שלו כמעצב, ושילבה תפירה נפלאה ותשומת לב לפרטים הקטנים.
המעצב, שגדל בחברה החרדית, לקח השראה מהעולמות החסידיים אך נתן להם פרשנות חדשה ומודרנית. בעבודתו הוא שילב חייטות מורכבת, צבעים מונוכרומטיים וצווארונים המרפררים לתקופה הוויקטוריאנית - ושילב אותם גם בקולקציה הנוכחית.
בניגוד לקולקציות קודמות, גניש שילב לראשונה עבודה בעור שנראתה איכותית ומופלאה, לצד פלטת צבעים קצת יותר רחבה מבקולקציות קודמות. הסטייל של גניש הצליח לבוא לידי ביטוי בקולקציה, ועם זאת הוא הצליח גם לרענן ולתת גוון חדש לעבודתו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
