החורף הקרוב עומד להיות חם במיוחד, לפחות על פי הקולקציה החדשה של מותג ההלבשה התחתונה FEMINA, שכבר נחתה בחנויות ובאתר הרשת. מי שנבחרה להוביל את קמפיין החורף היא לא אחרת מאשר בר רפאלי, שבגיל 40 מצליחה להיראות רעננה, בטוחה וזוהרת מתמיד.
הקולקציה החדשה מביאה עמה אווירה של חמימות וביתיות, עם בדים רכים ומלטפים, סריגים רכים, טקסטורות מוברשות וקטיפות נשפכות על הגוף. לצד אלה, מצטרפים בדי סאטן ומשי מבריקים שמעניקים טאץ' יוקרתי, ומשלימים את המראה עם תחושת אלגנטיות מחבקת.

בר רפאלי לפמינה, קוקלקציית חורף 2026 / צילום: סיימון אלמלם
פלטת הצבעים ממשיכה את הסיפור: שילוב הרמוני בין גוונים עמוקים ומלאי נוכחות כמו דנים, אמבר וסגול עמוק, לבין גוונים על זמניים כמו שחור ושמנת. בנוסף, העונה נחשפים פריטים משלימים כמו גרביים רכות בגווני חורף ונעלי בית בהשראת גווני הטבע, המשלבות נוחות וסטייל חורפי.
בצילומים רפאלי לובשת בגד גוף קטיפה מתחרה במחיר של 299.90 שקלים וסט פיג'מה ארוך מבד סאטן עכשיו במחיר של 69.90 שקלים במקום 299.90 שקלים.
נראה כי רפאלי נמצאת באחת התקופות הזוהרות בקריירה שלה. אחרי שהובילה קמפיינים בינלאומיים כבר בגיל צעיר, היא ממשיכה לגלות נוכחות מסקרנת בעולם האופנה המקומי. לאורך השנים לקחה חלק בצילומי קטלוג ההלבשה התחתונה של ויקטוריה'ס סיקרט והופיעה בגיליון בגדי הים הנחשב של ספורטס אילוסטרייטד בשנת 2007 - שם הוצגה בשער.
היום, כשהיא אם לשלושה ילדים ולוח הזמנים שלה צפוף מאי פעם, רפאלי ממשיכה לשמור על מעמד של אייקון סטייל ישראלי.

