ריהאנה איבדה לפי דיווחים חדשים סכום עצום של כסף לאחר שקו הבגדים שלה בשיתוף תאגיד LVMH נסגר.
ריהאנה השיקה את קו הבגדים שלה "פנטי" (Fenty) ב-2019 בשותפות עם תאגיד האופנה הגדול, שמחזיק במותגים כמו לואי ויטון, דיור ולואווה, אך העסק קרס כשנתיים לאחר מכן.

קו הביגוד פנטי שנסגר ב-2021 / יחצ
כעת, נודע כי כוכבת הפופ איבדה כמעט 36 מיליון דולר ובסופו של דבר סגרה את מיזם האופנה. דווח שההפסד השפיע על השווי הנקי שלה.
רק שנה לאחר ההשקה, החלה מגיפת הקורונה. עקב הסגרים והגבלות הנסיעה, העסק לא יכול היה לשרוד. ריהאנה לא יכלה לפקח על הקולקציות של מותג האופנה שלה בפריז ועל הייצור בבתי המלאכה האיטלקיים.
הדיילי מייל ציין שריהאנה, שהשווי הנקי המוערך שלה הוא מיליארד דולר, השקיעה כ-34.86 מיליון דולר דרך החברה Denim UK Holdings.
בעוד שהיא הייתה בעלת מניות שותפה ב-49.99 אחוז, חברת האם של לואי ויטון, LVMH, השקיעה 34.88 מיליון דולר. באותה תקופה, כל המגזינים הגדולים, כולל ווג, סיקרו את קו הבגדים של ריהאנה, אך למרות הרעש התקשורתי, העסק נסגר ב-2021.
מעבר לקו הביגוד, הזמרת השיקה גם מיזמים בתחום הקוסמטיקה וההלבשה התחתונה, פנטי ביוטי וסאבאג' X פנטי, בהתאמה.
כשקו האופנה קרס, ריהאנה שמה את המיקוד שלה על פנטי ביוטי וסאבאג' X פנטי, לצד שיתוף הפעולה של פנטי עם פומה. הצהרה משותפת אמרה: "LVMH וריהאנה מאשרות את השאיפה שלהן להתרכז בצמיחה ובפיתוח ארוך הטווח של מערכת הפנטי, תוך התמקדות בקוסמטיקה, טיפוח והלבשה תחתונה".
כעת, נדמה שגם מותג הביוטי של ריהאנה עומד בפני משבר. לפי דיווח של רויטרס, ענקית מוצרי היוקרה LVMH בוחנת מכירת 50 אחוזים ממניותיה ב-Fenty Beauty, שבבעלות משותפת כאמור של התאגיד עם ריהאנה.
מותג הביוטי Fenty Beauty, שהניב כ-450 מיליון דולר במכירות נטו בשנת 2024, עשוי להיות מוערך בין מיליארד דולר לשני מיליארד דולר, כך אמרו שני מקורות לסוכנות הידיעות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
