30 שנה אחרי: אל פצ'ינו ורוברט דה נירו חוזרים - עם מעילי פוך

שני האייקונים של הוליווד, שפעם הדהימו את העולם בעימות הקולנועי הגדול של שנות ה-90, מתאחדים שוב • הפעם לא על סט של סרט, אלא בקמפיין אופנה למותג היוקרתי מונקלר, שחוגג חברות, זיכרון ונוסטלגיה

אל פצ'ינו ורוברט דה נירו בקמפיין למונקלר. צילום: יח"צ

קוראים ותיקים בוודאי זוכרים את הרעש שעורר סרטו של מייקל מאן, "היט", עם יציאתו ב-1995. לא רק שהיה סרט נואר פורץ דרך ועתיר השפעה, אלא גם סימן את הרגע שבו אל פצ'ינו ורוברט דה נירו, שניים מהשחקנים הגדולים בתולדות הקולנוע, חלקו לראשונה מסך אחד.

העולם כולו עצר לנשום. זו הייתה ההתנגשות הקולנועית המושלמת: פצ'ינו מול דה נירו, שני ענקים שכל אחד מהם כבר גילם את המושג "שחקן" במלוא מובן המילה. הסצנה המפורסמת בדיינר הוצגה כפסגת הדרמה הקולנועית מאז ש"קינג קונג" טיפס על בניין האמפייר סטייט. והיום? ובכן, הם מוכרים מעילים.

מהחום של "היט" אל הקור של מונקלר

אתמול (רביעי) דווח כי דה נירו ופצ'ינו התאחדו לראשונה אי פעם עבור קמפיין משותף למותג העל מונקלר. התוצאה: סדרת תמונות שחור-לבן של השניים במעילי פוך, וידאו ביוטיוב שבו שני כיסאות ריקים מלווים בקולותיהם המחוספסים כשהם מהרהרים על חברות, הליכה ארוכה וחום אנושי.

דה נירו ופצ'ינו בסרט HEAT, צילום: צילום מסך

"מעיל מונקלר הוא לא רק מעיל", נכתב בתיאור הקמפיין, "הוא ביטוי לחברות, לחיבור ולחמימות אנושית". ובכן, קשה לחשוב על צמד שמגלם את זה טוב יותר - גם אם מדובר בבני שמונים פלוס עטופים בפוך איטלקי.

חם לנו יחד

"במשך עשרות שנים, מונקלר מזוהה עם חורף ועם מעילי פוך, אך תמיד הרגשתי שהיא עוסקת במשהו עמוק יותר, אהבה ותחושת ביחד", אמר רמו רופיני, יו"ר ומנכ"ל מונקלר. "הערכים האלה עיצבו את כל מה שעשינו לאורך יותר מ-70 שנה. בכל מוצר ובכל קמפיין עובר חוט אחד ברור, של רגש ושל קשר אנושי. דרך סיפור החברות שלהם, אל פצ'ינו ורוברט דה נירו מגלמים את מהות מונקלר במלואה, חיבה, חמימות, והאמונה שאנחנו כולנו טובים וחמים יותר כשאנחנו יחד".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Antonia‎‏ (@‏‎antoniamilano‎‏)‎‏

דה נירו מופיע בקמפיין כשהוא לובש את מעיל Maya 70, גרסה מודרנית למעיל הפוך האייקוני של המותג, אחד הדגמים המזוהים והעמידים ביותר של מונקלר. המעיל עשוי ניילון ממוחזר עם כיס סמל בצד שמאל של השרוול וקפוצ'ון מתפרק. תוכלו לרכוש אותו בעבור 7,500 שקלים. פצ'ינו לובש את מעיל Bretagne, מעיל חדש לקולקציית סתיו/חורף 2025. דגם קצר עם קפוצ'ון, המציע הגנה יוצאת דופן מפני הקור מבלי לוותר על נוחות או חופש תנועה. מחירו עומד על כ-8,000 שקלים. 

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Bloor-Yorkville‎‏ (@‏‎blooryorkville‎‏)‎‏

לא הפעם הראשונה - ולא האחרונה

קשה לומר שמדובר בניסיון הפרסומי הראשון של השניים. פצ'ינו, למשל, כבר כיכב בפרסומת סוריאליסטית לסקיי ברודבנד שבה שיחק גולף על גבי פסנתר כנף - מהלך שהוא מייחס לרואה חשבון שהפסיד לו 50 מיליון דולר. דה נירו, לעומתו, הופיע ב-2019 בפרסומת למאפיית וורבורטונס הבריטית.

ועדיין, קשה להאשים אותם. שניהם בשנות השמונים לחייהם, שניהם אגדות חיות שתרמו לקולנוע יותר מרוב הדור שאחריהם. התמונות מהקמפיין החדש משדרות חמימות אמיתית, כמעט משפחתית - שני חברים ותיקים שחולקים עבר ארוך ושותפות שמחזיקה מעמד גם אחרי שהמצלמות כבו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר