מאות נשים המתינו הבוקר (חמישי) לפתיחה של חנות הפופ-אפ אאוטלט של המותג האהוב על הפאשינסטות דה-רוקוקו בביג פאשן גלילות, מה שיצר תורים ארוכים במיוחד.
התור בכניסה לחנות בביג פאשן גלילות | ללא
המותג שמאחוריהם עומדים רומי ספקטור ואחיה שון ספקטור, יציע במהלך חנות הפופ-אפ אלפי פריטים, ביניהם פריטים מהארון של רומי ספקטור, סאמפלים ועוד, בארבע דרגות מחיר: 100 שקלים, 200 שקלים, 300 שקלים ו-400 שקלים.

חנות הפופ-אפ של המותג / יחצ
זו הפעם השנייה שהמותג עורך פופ-אפ אאוטלט, לאחר שבשנה שעברה חנות הפופ-אפ שנפתחה בעזריאלי שרונה יצרה תורים ארוכים במקום.
בין הפריטים ניתן יהיה למצוא טופים, גופיות, שמלות, ג׳ינסים, מכנסיים, בגדי ים ועוד. הסייל יכלול פריטים מהעונה הנוכחית וגם מעונות קודמות.

בעלת המותג רומי ספקטור / יחצ
מותג האופנה דה רוקוקו, שנמצא בבעלות המשפיענית, אושיית האופנה והיזמת רומי ספקטור ואחיה שון, נפתח בשנת 2018 ומציע פריטים בסגנון אירופאי ושיקי, לצד הרוח הקלילה, הצעירה והבלתי מתאמצת שלו. החנות הראשית של המותג ממוקדמת בנווה צדק.

פריטי המותג על רומי ספקטור / יחצ
חנות הפופ-אפ של המותג, שתיפתח לסוף השבוע הקרוב ממוקמת בביג פאשן גלילות, בקומה השנייה ליד זארה.
שעות הפתיחה: חמישי 09:30-21:00, שישי 09:00-15:00, שבת 10:00-21:00
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו