מעצב האופנה הרוסי גושה רובצ'ינסקי היה אחד המעצבים המבטיחים והלוהטים של העשור הקודם, לפני שנכנס לסקנדל משמעותי והואשם בשידול תמונות לא הולמות מקטינים.
כעת, המעצב משיק מחדש את מותג האופנה הנושא את שמו, לאחר כ-7 שנים בהן נעלם מאור הזרקורים. רובצ'ינסקי, שסגר בעבר את הלייבל שלו ב-2018, אמר ל-The Business of Fashion שהוא מוכן "להתחיל הכל מחדש".

גושה רובצ'ינסקי משיק מחדש / אינסטגרם
מותג הסטריט הסטייל המחודש של גושה כולל מגוון של פריטי בסיס כמו חולצות טי, מכנסי טרנינג, תיקי גב, קפוצ'ונים וז'קטי בומבר. השקה מלאה יותר שתכלול פריטים כמו ג'ינסים ומעילים מתוכננת לסוף החודש, ועם הזמן אמר רובצ'ינסקי שההיצע יתרחב ל"עיצובים מורכבים" ובגדי נשים. הוא אפילו משחק עם הרעיון של קוטור.
הוא גם אמר שיהיה לו מנהל קסטינג ייעודי שיעבוד עם דוגמנים וסוכנויות. ב-2018, מספר חודשים לאחר שרובצ'ינסקי הכריז על סגירת המותג שלו, נער בן 16 האשים אותו באופן פומבי כי המעצב לחץ עליו לשלוח תמונות אינטימיות ברשת.
רובצ'ינסקי הכחיש את ההאשמות, וטען שהתגובות שלו התפרשו לא נכון ושפעולותיו היו חלק מתהליך הליהוק הרגיל של המותג - למרות שגברים נוספים האשימו אותו באותה הטענה.
"אולי הייתי נאיבי מדי וחשבתי שליהוק דוגמנים יכול להיעשות באמצעות הודעות טקסט", אמר רובצ'ינסקי. "כי עכשיו אני רואה שאם אתה כותב הודעה, קל לערוך ולהוציא מהקשר. אבל אם היה לך קסטינג חי עם הצוות שלך נוכח, אז כמובן כל העניין היה די שונה, ומכאן השינוי במדיניות הקסטינג שלנו".
רובצ'ינסקי הקים את הלייבל שלו ב-2008, ובסופו של דבר זכה לתשומת לב של חנות הכלבו הפופולרית למעצבים Dover Street Market ושל מותג האופנה קום דה גרסון, שבחרו להשקיע במותג.
למרות שהוא השתדל לא להופיע פומבי ולהמשיך בעשייה שלו ללא אור הזרקורים, המעצב עבד כמנהל הקריאייטיב של מותג האופנה Yeezy, לייבל האופנה שהקים קניה ווסט, שכזכור איבד את השותפות הרב-שנתית שלו עם אדידס בגלל הערות אנטישמיות ב-2022.
אם ההטרדות המיניות והפדופיליה לכאורה לא מספיקות, רובצ'ינסקי נשאר עם קניה ווסט גם בזמן ההתבטאויות האנטישמיות, ועזב את Yeezy רק בפברואר השנה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
