טופשופ וטופמן חזרו לראשונה לחנויות פיזיות בלונדון, עם פתיחת חלל מכירה פיזי מיוחד בבית הכלבו ההיסטורי ליברטי בסוהו. החזרה הזו, הראשונה מאז רכישת המותג על ידי ASOS לאחר קריסת קבוצת ארקיידיה ב-2021, מסמנת עידן חדש - ועם זאת שונה בתכלית מהחנות האייקונית באוקספורד, שהפכה בינתיים לסניף איקאה.
במקום צפיפות ומסלולים עמוסים, החנות החדשה מציעה חלל מרווח ומעוצב בקו תעשייתי עם קירות מחופים בפוסטרים ורמקולים ענקיים - מחווה לחיבור ההיסטורי של טופשופ למוזיקה. העיצוב משתלב עם רקעו הטיודורי של כולבו ליברטי, ויוצר חוויית קניות ייחודית שלא דומה לא לחנות המקורית ולא למרחב הקלאסי של ליברטי.
גזרות ג'ינס חדשות לצד קלאסיקות
לצד פריטים איקוניים כמו דגמי ה-Jamie וה-Joni, הושקו גזרות חדשות לנשים, בהן ה-Dree הסקיני וה-Orson בגזרת סטרייט. בגזרת הגברים נוספה גזרת Barrel חדשה. לפי החברה הגזרות החדשות צפויות להוות חלק מרכזי בזהות המחודשת של המותג.
שילוב בין מורשת לחדשנות
לדברי מישל וילסון, מנכ"לית טופשופ וטופמן: "השותפות עם ליברטי היא רגע מגדיר עבורנו, המסמן את חזרתנו לחזית האופנה הבריטית ומאפשר לנו להתחבר מחדש ללקוחות במרחב מעורר השראה". החברה מגדירה את שיתוף הפעולה כ"מפגש עוצמתי של מוסדות אופנה בריטיים", המחבר בין עבר אייקוני לחוויית קנייה עדכנית לדור חדש של צרכנים.
החנות בליברטי היא רק חלק מהתוכנית האסטרטגית הרחבה. טופשופ בונה רשת סיטונאית עם שותפויות חדשות באירלנד, צרפת ובלגיה. כיום המותג נמצא בבעלות משותפת, 25% ל־ASOS ו-75% לקרן Heartland של קבוצת Bestseller - ושואף לשחזר את מעמדו ככוח תרבותי ולכבוש מחדש את דור המילניאלס ודור ה־Z.
עבור הקהל הישראלי, מדובר באחד המותגים הזכורים והאהובים ביותר. טופשופ הפעילה חנויות בישראל, כשהאחרונה שבהן בדיזנגוף סנטר נסגרה לפני מספר שנים. בלונדון, חנות הדגל באוקספורד נחשבה לאחד מיעדי השופינג הפופולריים ביותר בקרב ישראלים - ועכשיו, עם ההשקה המחודשת בליברטי, מי שטס ללונדון לא ירצה להחמיץ ביקור במקום.

