ניקול ראידמן לא מפסיקה להפתיע. לפני כחודש השיקה ראידמן את מותג הלייף סטייל הבינלאומי NO1BETTER ואתמול (ראשון) היא פנתה ל-1.7 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בקריאה מיוחדת: היא מחפשת את הפרזנטורית הבאה של המותג. ותוך 10 שעות בלבד? כבר הגיעו מעל 1,000 פניות.
חיפוש אחר "נשים אמיתיות ועוצמתיות"
המותג מחפש נשים אמיתיות ועוצמתיות מכל המידות - החל מ-XS ועד XXXL. הנשים שייבחרו לא רק יובילו את הקמפיינים הישראליים, אלא גם את הבינלאומיים, ויעשו כבוד למדינה בכל העולם.
"חשוב לי כל פרט קטן. אני מעורבת בהכל והיום בגאווה אני יכולה להגיד שהצלחתי", אמרה ראידמן במסיבת עיתונאים לרגל השקת המותג. "הצלחתי להביא מותג שמשנה את התפיסה הצרכנית, מגיע לנו הטוב ביותר, ואנחנו לא צריכים לשלם על זה ביוקר".
NO1BETTER הוא פרי של שש שנים של פיתוח, ומבקש להגדיר מחדש את עולם היוקרה ולהנגיש אותו לקהל רחב. המותג מתבסס על עקרונות של חדשנות, איכות, עיצוב מכבד לכל גוף, ויוקרה במחירים נגישים.
הקולקציה הראשונה מקטגוריית הריזורט הושקה לפני כחודש והיא כוללת מגוון עשיר של פריטים טרנדיים במעל 70 משפחות גוונים שונות. המחירים נעים בטווחים נוחים יחסית: בגדי ריזורט ופשתן בין 299 ל-899 שקלים, בגדי ים לנשים בין 329 ל-829 שקלים, ותיקים בין 699 ל-1,190 שקלים.
במהלך 2025/26 צפויות להיפתח נקודות מכירה וחנויות דגל ביעדים אייקוניים בעולם: פריז, לונדון, מיקונוס, סאן טרופה, מונקו ומיאמי. מי שמעוניינת להגיש מועמדות לפרזנטורית יכולה לשלוח תמונה לראידמן דרך חשבון האינסטגרם שלה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו