קים קרדשיאן וקריס ג'נר מככבות בקמפיין משותף חדש של מותג האופנה שבבעלות קרדשיאן, SKIMS, שמציג שיתוף פעולה נועז ומעניין עם בית האופנה האיטלקי רוברטו קוואלי.
הצלמת נדיה לי כהן צילמה את הקמפיין האייקוני של הקולקציה, שכוללת פריטים סקסיים בהדפסים של חיות. בקולקציה ניתן למצוא בגדי גוף המזוהים עם SKIMS, סטים של ביקיני, בגדי חוף ואביזרים.
ההדפסים האקזוטיים בקולקציה מרפררים לבית האופנה רוברטו קוואלי, שלאורך השנים עיצב בגדים המשלבים פרינטים של נמר, זברה ועוד - המראה המושלם "להתחמם על החוף, להתרווח מול החוף, או להתפנק באוויר הפתוח", נכתב בהודעה לעיתונות.
ג'נר, בת 69, הצטלמה לקמפיין SKIMS בעבר, עוד ב-2019. עם זאת, זוהי עבודת הדוגמנות הראשונה של ג'נר מאז שמספר כלי תקשורת אישרו שהיא ביקרה לאחרונה אצל המנתח הפלסטי הניו-יורקי ד"ר סטיבן לוין, שהיה אחראי לשינוי האסתטי האחרון שלה, שנראה משמעותי ובולט מתמיד.
בראיון עם ווג, קרדשיאן חשפה איך החליטה שאמא שלה תהיה השותפה שלה בצילומים לקמפיין: "היא ראתה שאני מסתכלת על כמה מהדגמים כשעברנו על הכל והיא אמרה, 'אוי אלוהים, אני רוצה את זה ואת זה'", אמרה קרדשיאן. "הרגשתי שזה באמת היה רגע ביני לבינה ואמרנו, 'רגע, את חייבת להיות בקמפיין', כי קריס ג'נר היא גם הרגע".
במקום אחר בראיון המיוחד שהעניקה לווג, קרדשיאן אמרה שהיא קיבלה השראה לעבוד עם רוברטו קוואלי ומנהל הקריאייטיב שלו, פאוסטו פוליסי, אחרי שגילתה מחדש זוג מכנסיים של רוברטו קוואלי בארון שלה.

הקמפיין של SKIMS ורוברטו קוואלי // יחצ
בהודעה לעיתונות ששותפה על ידי SKIMS, פוליסי אמר: "שיתוף הפעולה עם SKIMS על הקולקציה הזו של בגדי ים זוהרת ונועזת היה חוויה יוצאת דופן. בעיניי, קים היא מרילין מונרו מודרנית, היא אייקון הפופ, היא מעוררת בי כל כך הרבה השראה".

