אחווה סיטבון הופכת לפנים של מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי

כוכבת "חתונמי" ומשפיענית הרשת נבחרה לשגרירת מותג ההלבשה ה Triumph - ומככבת בקמפיין חדש לרגל השקת חזייה מהפכנית • "כשניגשתי לצילומים הרגשתי בבית"

אחווה סיטבון לטריומף. צילום: יחצ

מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי Triumph, מהמותגים המובילים והוותיקים בעולם, הכריז הבוקר (ראשון) על בחירתה של אחווה סיטבון, יוצרת תוכן, מרצה ואימא, כוכבת "חתונה ממבט ראשון", לשמש כשגרירה החדשה של המותג בישראל.

Triumph רואה בסיטבון את התגלמות דמות האישה של המותג - אישה מלאת ביטחון עצמי, נשית, חזקה, רגישה, אמא נוכחת ובת אדם שפועלת מתוך חיבור פנימי לעצמה ולעולם. הבחירה בה מהדהדת את ערכי הליבה של Triumph: העצמה נשית, נוחות בלתי מתפשרת ואופנה על-זמנית.

אחווה סיטבון לטריומף / יח"צ

"זה מותג שגדלתי עליו", מסרה סיטבון. "הוא תמיד סימל בעיניי אלגנטיות נצחית, איכות ונוחות - דברים שכל אישה ראויה להם. כשניגשתי לצילומים, הרגשתי בבית, בבדים, בגזרות, במסר. זו לא רק חזייה - זו תחושת חופש, תמיכה וידיעה שיש לי גב גם מבחוץ וגם מבפנים. בעיניי, המותג מדבר לנשים בגובה העיניים, זו שותפות עם אג'נדה שאני גאה לייצג".

אחווה סיטבון לטריומף / יח"צ

אחווה סיטבון לטריומף / יח"צ

הקמפיין צולם באווירה אינטימית וטבעית ובו משיקה סיטבון את קולקציית Body Make-Up Illusion - חזייה חדשנית בעלת קשת גמישה ובלתי מורגשת על הגוף. החזייה מציעה נוחות מרבית, תוך שמירה על תמיכה מושלמת ועיצוב מחמיא שמשלב אלגנטיות ונשיות רכה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר