נדמה שכבר ראינו את קורין גדעון בכל גרסה אפשרית, על המסך, באירועים, באינסטגרם – אבל את הלוק הנוכחי שלה באמת עוד לא פגשנו. במסגרת קמפיין חדש למותג מוצרי השיער Wella מגישת הטלוויזיה לשעבר ואושיית הרשת המובילה חושפת שפה חזותית חדשה, כזו שמסמלת עבורה התחלה רעננה.
הפס הלבן שהפך מזמן לסימן ההיכר של גדעון – נעלם. במקומו: שיער חלק, מבריק, מלא צבע ותנועה. "אמרתי תודה לפס על כל השנים היפות – אבל זה כבר לא אני. רציתי לראות את עצמי מחדש, בלי להתאמץ, פשוט להרגיש טוב יותר מול המראה", היא מסבירה.

בונה את עצמה מחדש. קורין גדעון / צילום: דור שרון
מהפכה פנימית וחיצונית
אבל זה לא רק שיער. זו גישה. גישה של אישה צעירה, בת 32 בקרוב, אימא לשלושה, שמחליטה לקחת אחריות מלאה על איך שהיא נראית – ובעיקר על איך שהיא מרגישה.
גדעון לא מסתירה את המהלכים הנוספים שעשתה: עברה ניתוח להרמת חזה ("החלטה ששינתה לי את החיים"), חזרה לגזרה שהייתה לה לפני הלידות, וחושפת שהיא שוקלת בעתיד גם הזרקות – "אבל לא ממהרת, אולי בגיל ארבעים. בינתיים, אני מושכת זמן."
"עשיתי תהליך של חזרה פנימית וחיצונית לעצמי", היא מתארת. "האימהות, שלושת ההריונות, והחיים המהירים הביאו איתם גם עייפות, גם עומס, וגם געגוע לעצמי של פעם. כל דבר קטן – שיער, גוף, בגדים – הרגיש כמו שלב בדרך למשהו שלם יותר."
"פחות מזהים אותי ברחוב"
לשאלתנו האם אנשים מזהים אותה ברחוב, היא מודה בחיוך: "האמת? פחות. כל כך הרבה השתנה, רק שיער, וזה עשה את כל ההבדל."
השפה החדשה של הקמפיין מייצרת רגע כנה ואותנטי, אישה שבוחרת בעצמה, בגרסה שלה היום.
"יש משהו בלשחרר את הדימוי שנבנה סביבך במשך שנים ולהתחיל מחדש", היא אומרת מול המצלמה בצילומי הקמפיין. "הפס הלבן ליווה אותי לאורך תקופה משמעותית, הוא היה חלק מהנוכחות שלי, מהמותג שלי – אבל באיזשהו שלב הרגשתי שהוא כבר לא מייצג אותי. היום אני במקום אחר. רציתי להיראות כמו שאני מרגישה – חיה, רעננה, צעירה."
לדבריה, המפגש עם Wella לא היה מקרי: "זה היה ממש בזמן הנכון. זו הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי בנוח להיחשף בלוק חדש, כזה שלא מתנצל על נשיות, לא מנסה להיות 'מושלמת', אלא פשוט שלם עם עצמו."
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
