אמש (מוצ"ש) כשיוסי בובליל נכנס לבית "האח הגדול" בדרך לכתוב עוד פרק בסאגת משפחת הריאליטי הישראלית, עיני הקהל נעצו דווקא בדמות אחרת על הבמה. עינב בובליל, שהפכה מהילדה עם השמלה הצהובה והחגורה האדומה, הפכה לאחת המשפיעניות החזקות ביותר ברשת הישראלית והוכיחה שוב למה היא נחשבת לאייקון אופנה.
בובליל בחרה להגיע בחצאית שקופה של המותג היוקרתי The Attcio - יצירה דרמטית בשחור עם נוצות בחלק התחתון שעולה 4,380 שקלים אצל מיכל שופ. החצאית, שמקורה בקולקציית ריזורט של המותג, נועדה לחיים הטובים: יאכטות, חופי ריביירה ואירועי ערב באוויר הפתוח.

עינב בובליל בכניסה ל"אח הגדול" ב-2008 / צילום: ליאור מזרחי
אבל עינב לא הסתפקה בלהדהד את הקונספט המקורי. במקום להתלבש "לפי הספר", היא לקחה פריט שיכול היה להיראות יותר מדי אקסטרווגנטי ואיזנה אותו בחכמה עם חולצה לבנה מכופתרת קלאסית. התוצאה? מראה שמצליח להיות גם אלגנטי וגם מרדני, גם מתוחכם וגם נגיש.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
בעולם שבו משפיעניות רבות מתמודדות עם הלחץ להיות תמיד "יותר" - יותר נועזות, יותר יקרות, יותר טרנדיות ויותר חשופות, בובליל למדה דבר או שניים ובחרה בגישה מתוחכמת יותר. אופנה אמיתית זה לא כמה עולה הפריט ומה את לובשת, אלא על איך את לובשת את מה שאת לובשת.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו