הערב (חמישי) יושק באירוע רב משתתפים שיתוף פעולה יוצא דופן בנוף האופנה המקומי: מותג האופנה סיסטארז של האחיות דניאלה ואלונה צור חבר ל"הפשוטע" – דמות פארודית וירטואלית שמאחוריה עומד איש התוכן ואושיית הרשת בר אלמליח.
בניגוד לשיתופי פעולה מסורתיים עם סלבריטאים, מעצבים או דוגמניות, הפעם מדובר בדמות דיגיטלית בעלת למעלה ממיליון עוקבים ברשתות החברתיות. מעבר לחשיפה המשמעותית, החיבור מביא למותג את הערכים המזוהים עם הפשוטע: שפה ייחודית, הומור נועז וקהל מעריצים מגוון – נכסים שכל מותג אופנה היה שמח לאמץ.

סיסטארז והפשוטע בקולקציה משותפת / צילום: עידו שמיר
לראשונה, שני מותגים שמעולם לא חצו את הנתיבים שלהם יוצרים קולקציה המבוססת על אלמנט ההפתעה. במקום קולקציה צפויה, תקבלו חוויית קנייה שונה: אתם בוחרים פריט, אבל לא יודעים איזה משפט שנון של הפשוטע תקבלו עליו, והאופציות הן רבות: "גם הבגד שלך בסדר", "עוד הפעם את מאחרת?", "זה לא פאסיב אגרסיב, זה סתם אגרסיב" ועוד.

משפטים של הפשוטע על החולצות / צילום: עידו שמיר
כלומר, שני אנשים יכולים להזמין את אותו פריט בדיוק, אך לקבל משפטים שונים לחלוטין, מה שהופך כל פריט לייחודי באמת.
"החיבור עם הפשוטע היה טבעי", אומרות דניאלה ואלונה צור, מנכ"ליות סיסטאר, שהקימו את המותג ב-2019, שנמכר לפני שלוש שנים לטרמינל X, אך הן נותרו בתפקיד המנכ"ליות והמעצבות.

ז'קט ומטפחת מתוך הקולקציה המשותפת / צילום: עידו שמיר

העיצוב של סיסטארז - ההומור של הפשוטע / צילום: עידו שמיר
"רצינו ליצור משהו שיגרום לאנשים לחייך בכל פעם שהם לובשים את הפריטים, ובמקביל לאתגר את עצמנו כמעצבות."
בקולקציה אפשר למצוא חולצות, פאוצ'ים, תיקי ים, מטפחות, אוברולים ובלייזרים, בקו המוכר של האחיות. הקולקציה נמכרת במחירים שבין 150 ל-490 שקלים וזמינה באתר סיסטארז.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו