"זה מבייש את הנסיכה": הדיוקן של קייט מידלטון מסעיר את הרשת

דיוקנה של נסיכת ויילס המעטר את שער חודש יולי במגזין הבריטי "Tatler", קיבל ביקורות רבות בשל העובדה כי אינו דומה כלל לנסיכה • "אתם לא יכולים להיות רציניים. זה לא דומה, אפילו לא קצת"

קייט מידלטון. צילום: איי.פי.

לא ברור מי בבית המלוכה הבריטי אחראי על אישור בחירת הציירים האמונים על יצירת הדיוקנאות של בני המלוכה, אבל יש מצב שהוא יאלץ לחפש עבודה חדשה בקרוב.

אחרי הסערה שעורר הדיוקן הרשמי הראשון של צ'ארלס מאז הוכתר, מגיע כעת תורה של כלתו האהובה קייט מידלטון שזכתה אף היא לדיוקן חדש.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tatler (@tatlermagazine)

לרוע מזלה של קייט, הדיוקן המעטר את שער חודש יולי במגזין הבריטי "Tatler" שזכה לכותרת "קייט מידלטון: דיוקן של עוצמה וכבוד" וצויר על ידי הציירת הבריטית האנה אוזור, לא דומה לה אפילו במקצת ועורר סערה של מאות תגובות מופתעות ולעגניות ברשת.

"אתם לא יכולים להיות רציניים. זה לא דומה, אפילו לא קצת", כתבו בכעס גולשים על הדיוקן שנוצר בהשראת המשתה המלכותי הראשון שקייט לקחה בו חלק לאחר הכתרתו של צ'ארלס, ונוצר מאוסף תמונות שאוזור עשתה בהן שימוש מבלי שנפגשה עם קייט במציאות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tatler (@tatlermagazine)

"זה נראה כאילו זה צויר על ידי ילד" ו-"למה מתעקשים לגרום לה להיראות מכוערת"? הוסיפו גולשים אחרים. "זו בדיחה? תהו רבים נוספים. "זו לא הנסיכה. זו אישה אחרת בשמלה שלה. אסור לפרסם את התמונה הזו ככה. זה מבייש את הנסיכה".

"כשאין אפשרות לפגוש את מושא הדיוקן באופן אישי צריך להסתכל על כל מה שניתן כדי למצוא ולחבר את כל הרגעים האנושיים המעודכנים שמתגלים בתצלומים שונים", הסבירה אוזור כיצד יכלה ליצור את דיוקנה של קייט מבלי שפגשה אותה. "קייט נכנסה לתפקידה במלואו. היא נולדה לכך ומתנהלת באופן מעורר כבוד ומלא חן ואלגנטיות", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר