מכדורגלן למעצב אופנה: דיוויד בקהאם ישתף פעולה עם מותג על

כדורגלן העבר חתם על עסקת עיצוב רב שנתית עם הוגו בוס, שבה הוא "יעצב ויאצור" את קולקציות בגדי הגברים • מדובר בעסקה רב שנתית שתכלול פריטי קז'ואל ולבוש פורמלי, כאשר הקולקציה הראשונה תוצג כבר בסתיו הקרוב

דיוויד בקהאם. צילום: אי.אף.פי

דיוויד בקהאם חתם על עסקת עיצוב רב שנתית עם הוגו בוס, שבה הוא "יעצב ויאצור" את קולקציות בגדי הגברים עבור המותג Boss "במשך שנים רבות".

שיתוף הפעולה אמור לכלול קולקציות קפסולה יחד עם קולקציות עונתיות שיגלמו את הסטייל האישי של בקהאם. לפי המותג, הקולקציות יתמקדו באופנת גברים קלאסית הכוללת גם פריטי קז'ואל וגם לבוש פורמלי, כאשר קולקציית אביב- קיץ 2025 תהיה הראשונה בעיצובו של בקהאם ותוצג כבר בספטמבר הקרוב.

חנות של "הוגו בוס", צילום: Getty Images

"במהלך השנים האחרונות, רציתי להשקיע יותר זמן בעיצוב ובאופנה, אבל רציתי להבטיח שאשתף פעולה עם מותג וצוות שיכולים לספק משהו גלובלי ומשפיע באמת", אמר בקהאם. "מאוד נהניתי משיתוף הפעולה עם BOSS עד כה והתרשמתי מהשאפתנות, היצירתיות והרצון של הצוות למצוינות".

המותג הדגיש כי בקהאם "ישתתף בכל שלבי תהליך העיצוב מהקונספט ועד לביצוע", כך לפי WWD. עוד הוסיפו כי מחירי שיתוף הפעולה ינועו בין קו הפרימיום Boss Camel לקולקציית Boss Black הראשית. 

דיוויד וויקטוריה בקהאם, צילום: רויטרס

"דיוויד בקהאם הוא אייקון עולמי אמיתי הן בספורט והן באופנה", אמר דניאל גרידר, מנכ"ל הוגו בוס. "עם רוח היזמות המיוחדת שלו והתשוקה האותנטית לאופנה, הוא מגלם בצורה מושלמת את הערכים של המותג שלנו. אנו מצפים מאוד לראות את הקולקציות הראשונות מתעוררות לחיים ולעבוד בצמוד לדיוויד לאורך השותפות הרב-שנתית הזו".

כזכור, אשתו של דיוויד היא ויקטוריה בקהאם, שבעבר הייתה חלק מלהקת "ספייס גירלס" אך בחרה להיות מעצבת אופנה גם היא, וב-16 השנים האחרונות זהו העיסוק המרכזי שלה, מאז שפתחה את בית האופנה הנושא את שמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר