אחרי 5 שנים: תצוגת האופנה הנצפית ביותר בעולם חוזרת

המלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט יחזרו למסלול בסתיו הקרוב, וככל הנראה יחולו כמה שינויים בסגנון התצוגה • בעבר החברה קיבלה ביקורות רבות על שימור אידיאל היופי הישן, וכעת מנסה להתאים את עצמה לעידן המודרני

תצוגת אופנה ויקטוריה סיקרט, 2018. צילום: AFP

תצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט תחזור כבר בשנת 2024, כך הודיעה ענקית ההלבשה התחתונה היום (רביעי).

"קראנו את התגובות ושמענו אתכם", נכתב בפוסט באינסטגרם של החברה. "תצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט חוזרת ותשקף את מי שאנחנו היום, בתוספת כל מה שאתה מכירים ואוהבים - הזוהר, המסלול, הכנפיים, הבידור המוזיקלי ועוד. הישארו מעודכנים, מכאן זה רק נהיה יותר אייקוני", נכתב באופן מרומז.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret)

בנוסף לכיתוב, העלה המותג סרטון ובו נראית אחת הדוגמניות מתכתבת עם השאר ומכריזה כי תצוגת האופנה הבאה של ויקטוריה'ס סיקרט תתרחש כבר בסתיו הקרוב.

כזכור, תצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט הייתה אחת התצוגות הנחשקות ביותר בתעשיית האופנה והציגה בכל שנה שואו מרהיב במיוחד, שגרם לקהל רחב מכל העולם לצפות בתצוגות בשקיקה. 

המלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט, צילום: AFP

לאורך השנים, החברה קיבלה ביקורות רבות על שימור אידיאל היופי הישן והפסיקה להפיק את תצוגות האופנה המרהיבות. לכן, כאשר נכתב בפוסט שהתצוגה תשקף את המותג כיום, הכוונה היא כנראה להתאים את הסגנון לעידן המודרני.

בנוסף, המותג הזכיר את חזרתן של הכנפיים - ולא סתם. סימן ההיכר של תצוגות האופנה השנתיות של ויקטוריה'ס סיקרט, והאלמנט שהפך אותן לאייקוניות, היה הכנפיים שלבשו הדוגמניות על המסלול, בנוסף לפריטי ההלבשה התחתונה.

בשנתיים האחרונות, נדמה כי המותג מנסה ליצור עידן חדש לאחר שהיה נגוע בהאשמות של אווירה רעילה במקום העבודה והטרדות מיניות, שכן ויקטוריה'ס סיקרט הייתה על המוקד בתקופה שבה נחשפו פרשיות מיניות רבות בהוליווד ותנועת מי טו התפתחה. 

אד ראזק, סמנכ"ל השיווק הוותיק של תצוגת האופנה, עזב את החברה ב-2019 לאחר שסירב להעסיק דוגמניות במידות גדולות או טרנסג'נדריות. כשנה לאחר מכן, ב-2020 הניו יורק טיימס חשף עוד חלקים מתוך "תרבות המיזוגניה, בריונות והטרדה" של ויקטוריה'ס סיקרט.

ויקטוריה'ס סיקרט, צילום: דן כהן

כזכור, לפני כחודש נפתחו שני סניפים של ויקטוריה'ס סיקרט בישראל, הממוקמים בקניון עופר הגדול בפתח תקווה ובגרנד קניון שבחיפה.

תצוגות האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט נחשבות אבן דרך בתעשיית האופנה והפקתן היא מורכבת מאוד. מעניין מאוד כיצד המותג יחליט לשנות את הסגנון שלו ומה הוא בדיוק יחליט להשאיר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר