"אני לא קדוש, היו לי 100 נשים בחיי"

על אף התדמית הרוקיסטית ג'ון בון ג'ובי נחשב לאיש משפחה הנשוי באושר לאהבת נעוריו • "יכולתי לעשות הכל ולצאת מזה נקי"

ג'ון בון ג'ובי. צילום: GettyImages

במשך שנים ולמרות היותו סולנה של אחת מלהקות הרוק המצליחות בכל הזמנים, המוזיקאי ג'ון בון ג'ובי נחשב תמיד לאיש משפחה למופת, נשוי באושר מזה 35 שנים לאהבת נעוריו דורות'יאה ואב לארבעה ילדים ביניהם ג'ייק בן ה-21 המאורס לשחקנית הבריטית המצליחה כוכבת "דברים מוזרים" מילי בובי בראון.

את התדמית הנקייה והמשפחתית שטיפח במשך שנים הצליח בון ג'ובי, סולנה של להקת בון ג'ובי אותה ייסד בשנת 1983, לערער לאחרונה כשחשף בראיון לאתר האינדיפנדנט הבריטי לרגל סדרת הדוקו "תודה רבה ולילה טוב: הסיפור של בון ג'ובי", בדיסני+, כי "לא תמיד היה קדוש" במהלך חייו הבוגרים והזוגיות שלו עם דורית'יאה בת ה-61 אותה הכיר כשהתיישבה לידו בשיעור היסטוריה בבית ספר ב- 1980 ומאז לא נפרדו.

איש משפחה. ג'ון בון ג'ובי ואשתו, צילום: GettyImages

"זה כל הקלישאות הנפלאות על תהילת הרוקרים", אמר כשנשאל על תדמית הרוקר הפרוע שאינו נאמן לבנות זוגו ועל הקושי שחווה כרוקר מצליח שנישא בגיל צעיר כל כך. 

"זה לא לשקר לעולם על היותך קדוש, אבל לא להיות מספיק טיפש להרוס את החיים שלך בבית", הוסיף מי ששר בלהיט המפורסם של הלהקה Bed Of Roses על הרפתקאותיו המיניות בדרכים עם הלהקה.

"יכולתי לעשות הכל ולצאת מזה נקי", הודה לאחרונה בון ג'ובי חצי בבדיחות הדעת וחצי ברצינות בראיון שהעניק למייקל סטראהן בספיישל  “Halfway There” ששודר ברשת ABC.

"אני כוכב רוק. אני לא קדוש. אני לא מכחיש שהיו לי מאה נשים בחיי. אני ג'ון בון ג'ובי. זה היה טוב למדי", אמר אך ביקש להבהיר כי מעולם לא היה עושה דבר לחבל בנישואיו לאהבת נעוריו.

"אתם חושבים שהייתי עושה משהו כדי לחבל בזה או להאמין שהנרקיסיסט בי היה אמיתי? זה דבר מטופש לעשות. זה לא שווה את זה" אמר והוסיף כי הזוגיות שלו עמדה במבחן השנים כיון שהיא מבוססת על גדילה משותפת והערכה הדדית וכן על הסבלנות שהפגינה דורות'יאה במהלך הזוגיות ביניהם.

ג'ון בון ג'ובי ואשתו / צילום: GettyImages

"אני חלק מאחת מלהקות הרוק הגדולות בעולם ב-25 השנים האחרונות", אמר בראיון למגזין פיפל בשנת 2007. "לא הייתי קדוש, אבל זה לא כאילו שדורות'יאה הגיעה באמצע הדרך ולא ידיה למה היא נכנסת. אני לא מחפש את 'הכוכבת הלוהטת' של השבוע וחושב על איך אני משדרג או מחליף. אין לי מאהבת מהצד או משפחה אחרת בקצה השני של העיר. לעולם לא תקראו את הסיפור הזה עלי. אין לי שום רצון בסגנון חיים הזה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר