"מגוחך": ראש ממשלת בריטניה הופך למושא ניגוח אופנתי

רישי סונאק הצליח כנראה לחסל את הנעל הכי טרנדית של השנה אחרי שהחליט לנעול אותם לראיון • מסתבר שאין כמו פוליטיקאי אפרורי ושמרן כדי להרוס את הבאזז של ה"סמבה"

רישי סונאק . צילום: רויטרס

איך הצליח ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק להפוך ממושא ניגוח פוליטי למושא ניגוח אופנתי בסוף שבוע אחד? התשובה תאמינו או לא מגיעה מכפות הרגליים שלו ומזוג נעלי אדידס ליתר דיוק.

בסרטון ששותף באינסטגרם, סונאק (43) התיישב בשבוע שעבר לראיון שעסק במדיניות מיסוי בממלכה המאוחדת כשהוא לובש חולצה לבנה מכופתרת ומכנסיים כחולים. אך מה שעניין את עשרות אלפי העוקבים שהגיבו לסרטון לא היו דבריו של ראש הממשלה אלא נעליו - נעלי אדידס סמבה, במקרה שלו בדגם לבן עם פסים כחולים, שבמקרה ולא ידעתם הוכתרו עד לאותו הרגע כ"טרנד ההנעלה הלוהט של הרגע".

הנעליים הפשוטות למראה הפכו בשנה האחרונה ללהיט בקרב ידוענים רבים מדוגמניות על ושחקניות ועד לראפרים, כשהן זוכות לטיילים המחייבים "האיט שוז של העונה", "הנעל הרשמית של העונה" ו"הנעל שמגדירה את העידן העכשווי". הגדיל לעשות הצהובון הבריטי ה-Evening Standard שאמר עליהן: "הן כמו חולדות. בלונדון אתה אף פעם לא נמצא במרחק של יותר משני מטר ממישהו שנועל אותן".

אלא שמסתבר שאין כמו פוליטיקאי אפרורי ושמרן כדי להרוג לחלוטין את הבאזז ולעקר את אפקט המגניבות שלה, כפי שקרה בסוף השבוע האחרון כשלאחר פרסום הסרטון של רישאק נועל את נעלי הסמבה, ההספדים לנעל הציפו את הרשת כשאפילו מגזין האופנה GQ מיהר לפרסם מאמר ברשת שכותרתו הייתה "האם רישי סונאק יכול לעזוב את הסמבה לנפשן?"

בעוד סונאק ניסה כנראה להראות כי הוא "מחובר" יותר לציבור ומבין בטרנדים עכשוויים, האפקט היה הפוך כשברשת הצטברו אלפי תגובות ושיתופים שירו חיצי לעג לעברו.

"זה מזעזע ומגוחך", צייצו הגולשים ברשת. "ניסיון פאתטי להיראות מגניב". "רק חסרה לו חולצה של מארוול ואז הוא יהיה אחד מהילדים המגניבים", הוסיף בציניות גולש נוסף. "הוא הרס את המותג", הזהירו אחרים כשצייצן אחר כתב: "למה אתם יורדים עליו. הוא היה חייב לרוץ אחרי זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר