קניה ווסט מטיח באדידס: "אתם מוכרים נעליים מזויפות שלי"

הרפאר טוען כי ענקית האופנה תובעת אותו על 250 מיליון דולר בזמן שהיא ממשיכה למכור נעליים תחת השם שלו • "הם לא משלמים לי וגם תובעים אותי, זה אונס לאור יום"

קניה ווסט. צילום: איי.אף.פי.

הראפר קניה ווסט העלה אתמול (שני) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מטיח בענקית ההלבשה אדידס כי החברה מוכנת נעלי YEEZY מזויפות בזמן שהם תובעים אותו על 250 מיליון דולר.

"לא מספיק שהם מוכרים נעליים מזויפות שלי שלא אושרו, הם גם תובעים אותי ב-250 מיליון דולר", אמר הראפר בסרטון.

"הם גם לא משלמים לי על הנעליים האלה וגם מוציאים אותם תחת השם שלי. הם משתמשים בניסיון העסקי שלהם כדי לאנוס אותי מול כולם באור יום".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ye (@kanyewest)

בפוסט נפרד העלה קניה תמונה של נעלי הסניקרס וכתב שהמעריצים האדוקים שלו לעולם לא ירכשו את זוג הנעליים האלה.

 "כל הסלבס והציבור ייצאו נגד חולצה או צבע של כובע שאני חובש, אבל כשכולכם רואים שהילדים שלי מוסתרים ממני, או כשכולכם רואים שחברת ענק אונסת את אחד הגיבורים שלכם בחיים האמיתיים, אף אחד לא אומר או עושה כלום", כתב בתקיפות. "מה המערכת תעשה בשלב הבא אם היא תוריד את האלבום החדש שלי או תקפיא את חשבונות הבנק שלי?".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ye (@kanyewest)

אדידס ניתקה קשרים עם הראפר באוקטובר 2022 לאחר ההתבטאויות האנטישמיות שלו. העסקה של ווסט עם אדידס הכניסה לו כ-1.5 מיליארד דולר, אך בעקבות סיום ההתקשרות ההון העצמי של ווסט צנח ל-400 מיליון.

במאי 2023 אדידס הגישה תביעה פדרלית נגד ווסט שייעדה להקפיא 75 מיליון דולרים מתוך הרווחים של המותג של הראפר, אולם בסופו של דבר היא חזרה בעצמה. אדידס וקניה נותרו עד היום בסכסוך בוררות פרטי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר