אנה ווינטור. צילום: GettyImages

הצלחה אופנתית ודוקו בנטפליקס: אתר המתחזה ל"ווג" ניסה להונות מעצבים צעירים

מי לא רוצה להיכנס לרשימת המעצבים הצעירים של "ווג" וגם להופיע בסדרה של ענקית הסטרימניג? – ההבטחה הזו נשמעת כל כך טוב עד כדי חשד

נדמה כי מעצבים צעירים שרוצים לפרוץ את הגבולות ולהירשם בהיכל התהילה מוכנים לעשות כמעט הכל. זו כנראה הנחת הבסיס לתרמית הלא כל כך חביבה הזו שמנסה להפיל בפח ולהוליך שולל צעירים.

מעצבת צעירה, שמלבישה סלבריטאים ומשפיענים מובילים, סיפרה לפייג' סיקס כי היא קיבלה הודעת דואר אלקטרוני מ"ווג" על תוכנית לכאורה שנרקמת בשיתוף פעולה עם נטפליקס ונועדה לשים זרקור על מעצבים צעירים עולים.

באימייל נכתב כי "ווג נמצא כעת בתהליך של בחירת מותגים לסדרת ווג ביזנס בנטפליקס ואנחנו מעוניינים לבחון את האפשרות להציג את המותג שלך בפרקים הקרובים שלנו."

ההודעה אומרת שהפרויקט לכאורה, "מאמץ פורמט תיעודי עם ראיון. אנחנו מתעמקים בסיפורים המרתקים של המעצבים, באינטראקציות עם לקוחות ובצוותים שעובדים מאחורי המותגים האלה".

האימייל קושר לאתר שנראה אמין ומקצועי תחת השם Voguebrands.org, שכבר הוסר מהרשת.

המעצבת סיפרה לפייג' סיקס כי היא בילתה שעות בשליחת תמונות ומידע על המותג שלה "שלחתי להם את כל התוכן שלי, תמונות, לוקבוק, סרטונים, הייתי כל כך נרגשת על ההזדמנות הזאת".

תרמית שמערבת את ווג ונטפליקס. אילוסטרציה, צילום: יח"צ

לדבריה, בהמשך ההתכתבות ביקשו ממנה להעביר 200 דולר על מנת לקחת חלק ברשימה של המותגים, כאשר את התשלום יש לבצע באמצעות פייפאל. "התשלום מבטיח לקחת חלק בפרויקטים של ווג וגם לקבל גישה כל מיני אירועים וקורסים. כשהם ביקשו תשלום בפייפאל התחלתי לחשוד".

כשהיא הבינה שהיא כמעט נופלת לתרמית, היא פשוט פרצה בבכי. "אני לא מבינה מה היה כל המשחק הזה בשביל לגנוב 200 דולר. הם השקיעו כל כך הרבה בשביל זה".

מ"ווג" נמסר בתגובה כי אין להם שום קשר למייל הזה והוא לא הגיע מהם. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...