קים קרדשיאן. צילום: רויטרס

"היא הייתה חייבת לבחור במותג עם האשמות על התעללות בילדים? – אכפת לה רק מכסף"

קים קרדשיאן סופגת ביקורת קשה לאחר שהכריזה על שיתוף פעולה עם בלנסיאגה • לפני כשנה המותג הציג שתי פרסומות שונות עם קונוטציות מיניות בקטינים

מעריציה של קים קרדשיאן זועמים על שיתוף הפעולה החדש שלה עם מותג האופנה היוקרתי בלנסיאגה. כוכבת הריאליטי, בת 43, הודיעה על שותפותה עם הלייבל אתמול (שני).

כזכור, בשנה שעברה התמודדה בלנסיאגה עם האשמות קשות בשל פרסומת שהציגה ילדים ופריטי BDSM (סאדו-מאזו). קרדשיאן סירבה בעבר לנתק קשרים עם בית האופנה, אך אמרה שהיא "מזדעזעת ונגעלת" מהפרסומת המדוברת.

צילום מסך אינסטגרם

בלנסיאגה נותרה אז נבוכה מהקמפיין והחליטה בצעד חריג למחוק כל אזכור שלו מדפי המדיה שלה ברשתות החברתיות, אבל הקהל זוכר הכל, לכן מיד לאחר שקים הכריזה על השותפות החדשה שלה, מעריצים רבים זעמו על החלטתה ותקפו אותה.

"מבין כל המותגים היא הייתה חייבת לבחור דווקא במותג שהתמודד עם האשמות על התעללות בילדים. זה לא מפתיע", כתב אחד. אחר תיאר אותה כ"צבועה" והוסיף כי "אכפת לה רק מכסף".

כאמור, בלנסיאגה הואשמה בזמנו בהתעללות בילדים בשתי פרסומות נפרדות. הראשונה נוגעת לצילומים של השחקניות ניקול קידמן ואיזבל הופר במשרדים במנהטן. צופים חדי עין הבחינו בניירת על שולחן העבודה הקשורה לתיק שהתנהל בבית המשפט העליון בארצות הברית אשר חקר האם חקיקה בנושא דימויים של התעללות מינית בילדים מצמצמת את חופש הביטוי.

הפרסומת השנייה היא מקמפיין "חנות המתנות" של בלנסיאגה הכוללת סדרת פורטרטים של ילדים וכללות ילדות אוחזות בתיקים בצורת דובי קטיפה אשר לבושים בווסטים מרשת ופריטי סאדו-מאזו.

בהצהרה המלאה של קים על הפיכתה לשגרירה של המותג נכתב: "כבר כמה שנים העיצובים של בלנסיאגה הם חלק מהלוקים הרבים שלי - וכמה מרגעי האופנה הכי אייקוניים שלי. בית האופנה ההיסטורי הזה מחבק מודרניות, אומנות ונוקט בגישה חדשנית לעיצוב. בשבילי, מערכת היחסים ארוכת השנים הזו בנויה על אמון הדדי ומחויבות לעשות מה שנכון. אני נרגש מהפרק הבא של המותג ולהפוך לשגרירה שלהם״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...