פמלה אנדרסון קוטפת קמפיין חדש – וככה עוד לא ראיתם אותה

כוכבת "משמר המפרץ" לשעבר שהייתה ידועה במראה הנוצץ שלה, שינתה כיוון בשנים האחרונות • כעת היא הפנים החדשות של מותג יוקרה בקמפיין שחושף את פניה האמיתיות

פמלה אנדרסון. צילום: AFP

בלי טיפת איפור ובמראה טבעי, פמלה אנדרסון מככבת כפנים החדשות של מותג האופנה Proenza Schouler  לקולקציית האביב של 2024.

הדוגמנית והשחקנית כוכבת "משמר המפרץ" לשעבר שהייתה ידועה בעבר בזכות המראה הנוצץ שלה, שינתה כיוון בשנת 2019 עם מותה מסרטן של חברתה הטובה והמאפרת שלה אלקסיס ווגל ובחרה לאמץ מראה נקי וטבעי נטול איפור.

מי שחשב שההחלטה של אנדרסון (56) תגרום לה להיעלם ולדהות לחיים אפרוריים טעה בגדול, כשזו המשיכה לקטוף קמפיינים ולככב על שטיחים אדומים ביניהם גם בשבוע האופנה בפריז, וכעת כאמור לאחר קמפיינים למותגים דוגמת ז'אקמוס, Frankie's Bikinis ופנדורה, הפכה גם לפנים בקמפיין האביב של Proenza.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Proenza Schouler (@proenzaschouler)

בסדרת תמונות שחלק המותג בעמוד האינסטגרם הרשמי שלו ושותפו גם בעמוד של אנדרסון, היא נראית מדגמנת סדרה של לוקים כשפניה נטולי איפור לחלוטין למעט נגיעה קלה של ליפגלוס.

התמונות זכו לעשרות אלפי לייקים ותגובות מפרגנות. "מדהימה", "אין מישהי ברמה שלך", "אני חי כדי לראות אותך מדגמנת בלי איפור", "חלוצת מהפיכת היופי הטבעי ו"אני מעריצה אותך", חלקו לה הגולשים שבחים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Proenza Schouler (@proenzaschouler)

"יש יופי בקבלה עצמית", אמרה בראיון לאתר טודיי בדצמבר. "אני חושבת שלאתגר את עצמנו זה מה שמשאיר אותנו צעירים ויפים ואני באמת מאמינה שהיופי מגיע מבפנים ולא צריך לשחק את המשחק.

"זה עניין של קבלה עצמית", אמרה על המינימליזם שהפך לדרך חייה. "לאהוב את עצמך בגלל מי שאתה קמטים והכל".

"ככל שאני מתבגרת אני נהיית חכמה יותר וחושבת פחות על להיראות טוב ויותר על הבריאות ואיכות החיים שלי", כתבה אנדרסון במאמר לפלטפורמת סאבטקסט על ההחלטה שלה לבחור במראה הטבעי. "אני מוצאת את עצמי  מביטה במראה יותר ויותר כשאני מחייכת וצוחקת בגאווה ולא בדמעות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר