איש השנה: מייסד חברת האופנה היהודי קיבל פרס ממרתה סטיוארט וסנופ דוג

מייקל גרינברג' נשיא ומייסד סקצ'רס העולמית' זכה בתואר "איש השנה" על פועלו למען חינוך וילדים עם צרכים מיוחדים • "המנטור שלי הוא האבא שלי, הוא השראה אמיתית עבורי וממנו קיבלתי השראה למוסר עבודה ורצון להצליח", אמר בטקס המרגש

מייסד סקצ'רס זוכה בפרס "איש השנה" / יח"צ חו"ל

מייקל גרינברג, יהודי-אמריקני, נשיא ומייסד שותף בחברת האופנה מהמצליחות בעולם: סקצ'רס, אותה הוא מנהל לצד אביו המייסד והמנכ"ל רוברט גרינברג, זכה בימים אלו בתואר "איש השנה" מטעם FN-FOOTWEAR NEWS. התואר הוענק בעיר ניו יורק, בטקס חגיגי עטור כוכבים שכלל מאות מוזמנים. את התואר העניקה מרתה סטיוארט והפתיע בנוכחותו הראפר סנופ דוג, שניהם פרזנטורים של המותג. 

את התואר איש השנה קיבל גרינברג על פועלו למען חינוך וקידום ילדים עם צרכים מיוחדים. קרן סקצ'רס וידידות שהקים לפני 15 שנה גייסה עד כה למעלה מ-24 מיליון דולר למטרה זו ושותפה בולטת ומרכזית בגיוס כספים לבניית קמפוס לצעירים עם צרכים מיוחדים ובנייתו על שטח של 3.25 דונם, בהשקעה של 55 מיליון דולר, צפויה להסתיים בשנת 2025.

גיוס הכספים נערך בין היתר באמצעות  צעדת ידידות לגיוס צדקה  -  Friendship Walk שנערכת בכל שנה בסתיו ואליה מגייסים סקצ'רס את הכוכבים שצועדים יחד עם המותג, השנה השתתפו: ברוק בורק ואמנדה קלוטס, כמו גם אייקון הטלוויזיה של שנות ה-90, מר T. הצעדה יצאה ממזח מנהטן ביץ' ב- L.A וגרינברג פתח את הצעדה בדברי תודה לאלפי המשתתפים ונותני החסות שנרתמו למאמץ. 

טקס קבלת הפרס, צילום: יח"צ חו"ל

גרינברג נשא דברים ואמר: "הצמיחה של סקצ'רס ב-31 שנים האחרונות היא סיפור שמאחוריו יש אנשים רבים. שום דבר אינו מושג לבד על אי בודד, זו עבודת צוות. המנטור וההשראה שלי הוא האבא שלי, רוברט. התשוקה שלו, דרכי ההתמודדות שלו, הוא גורם לאנשים לעקוב אחר מעשיו ולהאמין במה שהוא אומר ולהאמין בו. הוא השראה אמיתית עבורי וממנו קיבלתי השראה למוסר עבודה ורצון להצליח".

השנה, סקצ'רס עשתה קפיצה משמעותית כשנכנסה לקטגוריות הספורט המקצועי בכדורגל ובכדורסל והודיעה על מינויים של שגרירים חדשים: החלוץ המוביל בכדורגל הארי קיין מקבוצת באיירן מינכן ובכדורסל, ג'וליוס רנדל מהניו יורק ניקס וטרנס מאן מהלוס אנג'לס קליפרס. גרינברג ציין את הכניסה לקטגוריות אלו ואמר: "זוהי גולת הכותרת והמצפן שלנו. זה הכיוון אליו הולכת החברה".

גם בישראל המותג בצמיחה משמעותית עם 23 סניפים ומשווק בכ- 400 נקודות מכירה סיטונאיות. כבר השנה צפויים להיפתח שלושה סניפים נוספים ברחבי ישראל במיקומים אסטרטגיים ונחשקים שאמורים להמשיך את מגמת הצמיחה וההתפתחות של המותג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר