ענקית האופנה H&M חגגה בתחילת השבוע את שיתוף הפעולה המסקרן שלה עם Rabanne במסיבה נוצצת בהשתתפות רשימת אורחים נוצצת בניהם כוכבים ומקורבים של המותג, החגיגה התקיימה במועדון הלילה האגדי Silencio בפריז. באירוע קיבלו האורחים הצצה ראשונה לקולקציית Rabanne H&M, הכוללת: בגדי נשים, גברים, אקססוריז וכלי עיצוב הבית.
האירוע, שהזכיר את ימי הזוהר המקוריים של המייסד המנוח פאקו רבאן בשנות ה-60, הציג את קולקציית הקפסולה בהשראת רטרו עם שמלות זוהרות עשויות דיסקיות מתכת, שרשראות נוצצות, שמלות שיפון המגיעות עד לרצפה, חולצות מכופתרות עם דיטייליים, עגילי רשת, כיסוי ראש עם פרנזים, מכנסי פייטים ועוד.
לפי דיווחים מעבר לים, המחירים ינועו החל מ-40 דולרים ועד ל-600 דולרים. באשר לכלי בית, הקולקציה תציע 31 פריטים וזהו שיתוף הפעולה הגדול ביותר של h&m בקטגוריית הום. בין הפריטים: וילונות משרשראות, כריות, נרות ריחניים, קלפי משחק וקוביות.
הקולקציה תושק בישראל בחנות עזריאלי תל אביב ובאתר החברה ב-9 בנובמבר 2023.
פאקו רבאן היה פורץ דרך בסצנת האופנה הצרפתית, כאשר ייסד את המותג והציג את יצירותיו המכוננות לראשונה בשנות ה-60. כיום בית האופנה Rabanne ממשיך לקבל הכרה בזכות הצעות לבוש אופנתיות ועדכניות ובראשו עומד המנהל הקריאטיבי ג'וליאן דוסנה.
"רבאן תמיד היה מותג עליז והאירוע בפריז מציג את מצב הרוח השובב של הקולקציה המשותפת עם H&M. אני תמיד רוצה שאנשים ירגישו משוחררים כשהם לובשים את הבגדים שלנו ונהדר לראות את האורחים נהנים ומאמצים את הקולקציה", אמר ג'וליאן דוסנה, המנהל הקריאטיבי ב-Rabanne.
"היה תענוג לחגוג את שיתוף הפעולה Rabanne H&M בפריז יחד עם האורחים שלנו ולחשוף את הפוטנציאל המגוון של הקולקציה", מסרה אן-סופי ג'והנסון, מנהלת קונספט עיצוב נשים ויועצת קריאטיבית ב-H&M.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו