אדידס חוגגת 50 בקמפיין חדש - ובקרוב: השת"פ המסקרן נוחת בארץ

ענקית הספורט מציינת יובל שנים של ביטוי עצמי בקמפיין חדש למותג אוריגינל'ס • בישראל לוקחים חלק אנה זק, אייל שני, תומר קאפון, יעל שושנה ונויה אסרף שמשתפים רגעים מהדרך שלהם

אנה זק לאדידס. צילום: שי תמיר

"סמבה" "גאזל" או "סופרסטאר": נדמה שלכל אחד ואחת מאיתנו יש בארון את אחד מפריטי האופנה האייקונים של חברת אדידס, שחוגגת השנה 50. מאחורי כל דגם ישנו סיפור, הנעליים הפופולאריות "סמבה" שבמקור הייתה נעל כדורגל ועם השנים הפכה להיות חלק בלתי נפרד מעולם האופנה,  או נעל ה"סופרסטאר", שהתחילה על פרקט הכדורסל ונחשבת לאחת הדגמים האהובים ביותר בהיסטוריה ו"הגאזל" שנולדה לריצה והיום היא סמל אופנה. הדגמים האייקונים האלו נולדו בספורט אומצו וקיבלוי ביטוי בעולם האופנה והתרבות.  

בימים אלו יוצאת ענקית הספורט בקמפיין גלובלי חדש שעושה כבוד למותג אוריגינלס שהעביר את הספורט לחזית האופנה והתרבות וחוזר למקורות. הקמפיין, שחלק ממנו יכלול שינוי היסטורי של לוגו ה"אוריג'ינלס", ילווה בסדרת סרטונים על ההיסטוריה של המותג, מיצרתם ועד החיבור שלו לדור הצעיר ועל תהליך ההתפתחות וההתקדמות של adidas originals.

אדידס סמבה // יח"צ חו"ל

אדידס סמבה // יח"צ חו"ל

גם בקמפיין הנוכחי המותג משתף פעולה עם דמויות אייקוניות כמו אגדת הכדורגל מצרפת זינדין זידאן,  כדורגלן העבר דייויד בקהאם, והשחקנית ג'נה אורטגה.

בישראל נבחרו דמויות עם קולות ייחודיים מעולמות תרבות שונים, שהביאו את האותנטיות ואת הסיפורים האישיים שלהם לקמפיין, כמו הסופרסטארית אנה זק מעולם המוזיקה והאופנה, שף אייל שני שמחבר תרבות קולינרית לאופנה ביום יום שלו, השחקן הבינ"ל תומר קאפון שמדבר על האתגרים בתחומו , המוזיקאית סולנית ההרכב לולה מארש יעל שושנה והדיג'יי שפרצה אל תוך חיי הלילה של ת"א נויה אסרף.

קמפיין "אדידס" עם השף אייל שני // צילום: משה בן שמחון

"האנשים הם הפוקוס הפעם. באדידס החליטו לחזור אל המקורות, אל המורשת שאותם פריטים יצרו לאורך העשורים ולדבר את זה החוצה", מסביר שקד בצלאל, מנהל מחלקת מותג ודיגיטל אדידס ישראל.

אדידס גאזל // יח"צ

אם חיפשתם את הסמבה האייקונית שעשו השנה חזרה גדולה מאוד וגיליתם שהמידות נעלמות תוך שניות, מבטיח בצלאל כי המלאים יחודשו ממש בקרוב וגם יגיעו בצבעוניות חדשה. "אנחנו דואגים להביא לארץ את שיתופי הפעולה המובילים ביותר שהמותג עושה בעולם".

אז מה מצפה לנו בישראל עד סוף השנה? דרופ חדש של Y3 במסגרת הליין עם מעצב האופנה היפני יוז'י ימאמוטו, קולקציה חדשה משיתוף הפעולה עם פארל וויליאס שלא מפסיק להפתיע עם המעבר מהמוזיקה לתחום האופנה ורק לאחרונה חרך את מסלולי התצוגות בלואי ויטון, וגם שיתוף הפעולה המסקרן עם מותג הסקי היוקרתי, מונקלר, שכבר מזמן הפך לאחד הפופולריים והמבוקשים בגזרת הפאשניסטים העולמית.  

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎LilJupiter‎‏ (@‏‎liljupiterr‎‏)‎‏

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר