הרבה יותר ממחשוף: אוריה עזרן הצליחה לבלבל אותנו

זו לא עליונית וגם לא טופ - מדובר בפריט שעוד לא מצאנו את ההגדרה המתאימה עבורו • זהירות, ביקורת אופנה לפניכם

אוריה עזרן. צילום: ערן לם לנס הפקות

אוריה עזרן הגיעה אתמול להשקה החגיגית של sunglass hut במה שנראה כעליונית קטנטנה שמודבקת אל גופה. את החולצה היא כנראה שכחה בבית. לא ממש הבנו את האמירה האופנתית, אם יש כזו, וכל הלוק לא מסתדר לנו טוב בעין. את הג'ינס הרחב דווקא אהבנו, אבל את החלק העליון אנחנו פשוט מסרבים לכנות כ"טופ".

אוריה עזרן // צילום: שוקה 

המאורסת הטרייה, בר כהן, הגיעה בבגדי הקולקציה החדשה שלה בשיתוף עם אדיקט. בטופ בלייזר קצר שחושף בטן ומכנסי ג'ינס רחבים ונראתה שמחה ומאושרת. הצבעים והגזרה מחמיאים לה מאוד ומתאימים לאחר הצהריים של סוף הקיץ.

בר כהן ואליאב טעטי // צילום: שוקה

השקת sunglass hut // הפקה dada media

מאיה קיי שיחקה אותה באחד הטרנדים החמים של הקיץ. אוברול ג'ינס עם קאטאוטים במותן. האוברול, בעל מותן גבוהה מחמיא במיוחד. החלק התחתון מעט מתרחב מה שמייצר קלילות אל מול הגזרה הצמודה.

מאיה קיי // צילום: שוקה

גם שחר חיון בחרה באוברול ג'ינס אבל בגזרה שונה לחלוטין ששואבת השראה מהלוקים של שנות ה-90. צעיר, קליל, עם גופיה לבנה מתחת וסניקרס מדויקות בצבע תכלת.

שחר חיון,

ואם כבר ג'ינס, אי אפשר לפספס את השמלה הנהדרת של שי מיקה ההריונית, שמצליחה בכל פעם להדגים לנו איך אפשר להישאר בשיא הסטייל גם בחודשי היריון מתקדמים. את התיק צד, שגם הוא מג'ינס, היינו משאירים בבית. דנים על דנים זו בהחלט אמירה טובה, אבל לא צריך להגזים גם באביזרים.

שי מיקה // צילום: שוקה

משפיענית האופנה דנה זרמון בחרה בסט של חצאית מיני קצרה וגופיה שחושפת בטן. היא כמובן אבזרה את הלוק ושברה את הצבע עם תיק צד בצבע חום.

דנה זרמון // צילום: שוקה

מצטיינת האירוע היא ללא ספק ניבר מדר, שמציגה פעם אחר פעם לוקים קלאסיים שאי אפשר לטעות בהם. הפעם היא בחרה בבלייזר כחול רחב כתפיים על קאטאוטים עדינים במותניים, מכנסי ג'ינס בגזרה רחבה ושיער אסוף והדוק.

ניבר מדר // צילום: שוקה

ואי אפשר להתעלם משני הגברים עם כנראה הכי הרבה סטייל בארץ, שתמיד הולכים על בחירות נכונות ומשמרים קלאסיקה גברית עם טוויסט. אנחל בונני בחולצה פרחונית פתוחה מכנסיים רחבים בצבע בז' ואיתי תורג'מן בחולצה מכופתרת לבנה ורחבה בעלת שרוול קצר ומכנסיים כחולים רחבים ומחויטים.

איתי תורג'מן ואנחל בונני,

קורין גדעון הצליחה לקפוץ אתמול לשני אירועים. אחרי ההשקה של המשקפיים בסטאי, אליה הגיעה בשמלה צמודה בצבע ניוד ותחרה שחורה שמעטרת את מפתח החזה במה שנראה כמראה דודתי ומאכזב במיוחד – היא עלתה על שמלה שחורה והדוקה בצבע שחור עם מפתח רגל עמוק ונראתה במיטבה ובאה להרים לעינב בובליל בהשקת ספר המתכונים החדש שלה במתחם "החלל".

קורין גדעון // צילום: שוקה

קורין גדעון // צילום: ערן לם לנס הפקות

בובליל, כלת האירוע, הגיעה בשמלה לבנה וחגיגית של המעצבת אוריה עזרן. בובליל אכן נראתה כמו כלה, עם מפתח חזה עמוק המחובר בחרוזים עדינים.

עינב בובליל // צילום: ערן לם לנס הפקות

נופר מור בחרה במכנסיים רחבים בצבע לבן וסטרפלס אפור עם טוויסט במפתח. מראה אלגנטי וקליל.

נופר מור // צילום: ערן לם לנס הפקות

יובל כספית הגיעה בלוק מהקולקציה החדשה שלה עם טרמינל X. חליפת סאטן רחבה הכוללת בלייזר ומכנסיים באותו הצבע, וחזייה קטנה עם תחרה שחורה שמבצבצת מתחת. קצת מזכיר לנו פיג'מה, אבל זה עובד לה.

יובל כספית // צילום: ערן לם לנס הפקות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר