עם תג מחיר של 400 דולר: קרוקס כאלה עוד לא ראיתם

הן גבוהות, נוצצות ומגיעות בשני צבעים בלבד • השחקנית לינדזי לוהן נבחרה לככב בקמפיין החדש של הנעל הפופולרית שיצאה בשת"פ עם אחד ממותגי היוקרה המובילים בעולם

לינדזי לוהן לקרוקס. צילום: אינסטגרם

נעליי קרוקס חזרו לשגע את העולם והפעם במהדורה מיוחדת בשיתוף פעולה עם מותג האופנה היוקרתי MCM.

הנעליים בעלות סוליית פלטפורמה גבוהה ועיצוב עתידני. כדי למשוך עוד יותר את העין אל הנעליים, הן מתהדרות באלמנטים מוזהבים וכסופים. המטרה, לפי החברה, לקחת את הלקוחות אל "גבהים חדשים". 

המהדורה המיוחדת של הנעליים הושקה השבוע בקמפיין חדש עם השחקנית לינדזי לוהן. הקמפיין מראה את נופי דובאי ומשחק בין "יקום סוראליסטי שבו הווירטואלי פוגש את המציאות", כאשר הרקע ממוחשב, אך הנעליים והתיקים, גם הם של המותג MCM, אמיתיים. כמו בכל הנעליים של קרוקס גם כאן ניתן להוסיף צ'ארמים מוזהבים או כסופים שננעצים בתוך החורים של הנעל. לנעליים מחובר גם פאוץ' קטן עם רוכסן.

לינדזי לוהן ל"קרוקס" / אינסטגרם

MCM הינו מותג תיקים במקור, שנוסד במינכן בשנות ה-70. בשנים האחרונות המותג הוציא תחת הלייבל שלו גם חולצות, בשמים ואביזרי אופנה נוספים.

"לכבוד הוא לי להיבחר לקמפיין של קרוקס עם MCM", אמרה לוהן בהצהרה לתקשורת. "הנעליים החדשים מציגים צד שובב ומלא בשיק, הן נוחות וסופר אופנתיות".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by MCM (@mcmworldwide)

ומה באשר למחיר? את הנעליים המגיעות בשני צבעיים: שחור ולבן, אי אפשר בינתיים להשיג בארץ, אבל ניתן לרכוש דרך אתרים בחו"ל, כאשר המחיר ההתחלתי עומד על 400 דולר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר