המותג האמריקני הפופולרי alo yoga יפתח חנות ראשונה בישראל ביום חמישי בשבוע הבא, 26 בינואר, בקניון TLV, בחנות שגודלה מגיע ל-500 מ"ר.
כפי שפורסם ב"ישראל היום", חנות שנייה של המותג תיפתח בקניון רמת אביב ברבעון השני השנה, במקום הסניף של קסטרו שהיה במקום ונסגר.
• מותג הספורט האהוב על הסלבס נוחת בישראל
• השינוי לרעה שעובר הקניון במרכז הארץ
מדובר בבשורה של ממש, וישראל היא המדינה המערבית הראשונה בעולם מחוץ לארה"ב וקנדה שבה פותח המותג חנויות. בנוסף, המוצג גם יימכר בקונספט של "חנות בתוך חנות" ברשת סטורי.
ונעבור למה שבאמת מעניין אותנו – מה יהיו המחירים של המותג? בקבוצת 911 אופנה, בעלת הזיכיון הישראלי למכירת המותג, אומרים שהמחירים יהיו זהים למחירים העולמיים, למעט שינויי שערי מטבע. טווחי המחירים מתחילים ב-60 שקלים לגרביים, ומטפסים עד ל-1,300 שקלים למעילים. טווח המידות של החברה מתחיל ב-XXS ומגיע עד ל-XXL.
כך למשל מחיר טייצים יהיה 590-420 שקלים, מחירי חזיות ספורט יהיה 390-200 שקלים, מחיר גופיות נשים – 380-205 שקלים, ומחירי ציוד יוגה יהיה 510-105 שקלים.

alo yoga בישראל. טופ - 250 שקלים, טייץ - 530 שקלים, צילום: יח"צ חו"ל
בישראל לא מוצע אתר אונליין. צרכניות בישראל שרוצות להזמין מהאתר האמריקני, יראו את המחיר בשקלים, כשהם כוללים מיסוי ומחיר משלוח.
alo yoga, שנוסד ב-2007 בלוס אנג׳לס על ידי דני האריס ומרקו דיג׳ורג׳, הוא מותג לייפסטייל פרימיום שחרט על דגלו לקדם יוגה בעולם. למותג יש יותר מ-40 חנויות ברחבי העולם, והוא מציע קולקציות ספורט לנשים ולגברים, קולקציית אופנה וקו קוסמטיקה טבעית.

גופייה - 250 שקלים, טייץ - 420 שקלים, צילום: יח"צ חו"ל
הקולקציות שיימכרו בישראל זהות לאלו שנמכרות בחנויות המותג בעולם, וכל שבועיים-שלושה תושק קולקציה חדשה. קו הקוסמטיקה יימכר בארץ לאחר קבלת אישור משרד הבריאות.

גופיה - 250 שקלים, מכנסיים - 500 שקלים, צילום: יח"צ חו"ל
המותג פופולרי בקרב סלבריטאים ומשפיעניות כמו טיילור סוויפט, ג׳יג׳י חדיד, קנדל ג׳נר, היילי בולדווין, סלנה גומז ואחרות. מאז שנוסד, הוא המשיך לצבור פופולריות גדולה ועקבית, והוא ממוקם כאחד ממותגי האופנה הפעילים ביותר ברשת החברתית וכאחד ממותגי אופנת הספורט שרשמו את הצמיחה הגדולה ביותר במכירות בשנים האחרונות.

טופ - 285 שקלים, טייץ - 420 שקלים, צילום: יח"צ חו"ל
דני האריס, מייסד ומנכ"ל alo yoga מסר: "ההחלטה להיכנס לשוק הישראלי היא חלק מרגש באסטרטגיית הצמיחה של המותג. החנויות האלה, כמו בכל העולם, הן הביטוי האולטימטיבי ללייפסטייל של alo yoga , והן דוגמה לרוח המותג הייחודית שלנו: מכילה, מעצימה ובעלת מודעות אקולוגית. החנויות בישראל יהיו בעלות אסתטיקה שלווה, שתהדהד את המסרים שלנו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו