התגעגעתם? דוגמנית העל ג'יזל בונדשן חוזרת ובגדול. אחרי הגירושים המתוקשרים מבעלה לשעבר טום בריידי, אחרי 13 שנות נישואים, הדוגמנית מובילה את הקמפיין החדש של מותג העל לואי ויטון, בשיתוף פעולה עם המעצבת היפנית יאיוי קוסמה.
מתאוששת מהר: רגע אחרי הגירושים, ג'יזל תועדה עם גבר חדש
נסו לנחש: מיהו זוג הסלבס הכי מחופש בגוגל ב-2022?
אתם מתגרשים? כל מה שחייבים לדעת לפני ואחרי
בסוף השבוע האחרון שיתף מותג היוקרה הצרפתי סרטון של בונדשן בת ה-42, כשהיא מדגמנת את התיקים החדשים בקולקציה לצלילי שיר של הרולינג סטונס - “She’s Like a Rainbow.”
בסרטון נראית הדוגמנית באיפור טבעי, כשהיא לובשת מכנסי ג'ינס כהים, בלי חלק עליון או נעליים. היא מסתירה את החזה החשוף בשני תיקים מהקולקציה החדשה בגדלים שונים. התיקים הם תיקי יד חומים בהדפס מונגרומה עם לוגו המותג, שעליהם מודפסות נקודות צבעוניות, שמאפיינות את האומנית היפנית. בסרטון מסתחררות סביב הדוגמנית נקודות צבעוניות באוויר.
מדובר בפעם השנייה שהמותג משתף פעולה עם האומנית היפנית. לקמפיין הצטלמו גם בלה חדיד, קרלי קלוס ודוגמניות נוספות.
בהודעה רשמית של המותג, תוארה הקולקציה כחגיגת אומנות. "הנקודות המצוירות של קוסמה, נקודות המתכת, נקודות האינסוף והפרח הפסיכדלי מחייה את היקום של לואי ויטון", מסרו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו