שיתוף פעולה מסקרן: מותג האופנה האמריקני ראלף לורן משיק שיתוף פעולה מעניין עם משחק הווידאו הפופולרי פורטנייט. שתי החברות יצרו ביחד קולקציית קפסולה, שניתן לרכוש בצורה דיגיטלית דרך המשחק, ולהלביש את הדמויות בבגדים, או בצורה פיזית באתר ראלף לורן, שמוכר את הפריטים כקולקציית אספנים ייחודית.
לכבוד שיתוף הפעולה, יצרו בראלף לורן לוגו ייחודי שיתאים לשפה של משחק הווידאו. במקום דמות הרוכב על סוס שאוחזת במקל פולו, דמות הסוס שודרגה עם מעין שריון מגן בצבעי כחול ותכלת, והסוס עצמו נצבע בסגול. לנו העיצוב המחודש הזכיר יותר פיניאטה מקסיקנית.

כובע עם סמל מיוחד, לנו הוא הזכיר פיניאטה, צילום: יח"צ חו"ל
הפריטים שניתן לרכוש בצורה דיגיטלית דרך המשחק, כוללים אוברולים בצבעי אדום ושחור, לבן וכחול, ולבן ואדום, המזוהים עם המותג, עם כיתוב "פולו" על החזה. כמו כן, מצאנו גם כובעים, מגפיים מיוחדים, ושאר אביזרים.
הקולקציה באתר ראלף לורן כוללת מגוון פריטים, שמתחילים בכובעי מצחייה ספורטיביים בשלל צבעים עם הלוגו המיוחד, חולצות פולו, חולצות מחויטות וסווטשירטים בצבע אחיד, גם הם עם הסמל. סגנון נוסף שמוצע במסגרת הקולקציה הוא בגדים ספורטיביים יותר, בשילובי צבעים בקולור בלוק, עם הכיתוב פולו על החזה, הסמל של פורטנייט, ודגל ארצות הברית. מצאנו חולצות, קפוצ'ונים, מכנסיים, וכובעים שעוצבו בסגנון הזה. מחיר הפריטים נע בין 59 דולר לכובעים, עד 188 דולר לקפוצ'ונים.

קולקציה לאספנים, צילום: יח"צ חו"ל

יש גם סגנון ספורטיבי יותר, צילום: יח"צ חו"ל
החברה רואה את המהלך כצעד עתידני ופורץ דרך, בניסיון לשלב את עולם האופנה בעולמות הדיגיטליים בצורה חדשנית. דייוויד לורן, ראש מחלקת החדשנות והמיתוג בחברה, התייחס למהלך: "בית האופנה ראלף לורן תמיד עיצב חלומות ועולמות חדשים".
אנחנו רק נציין שמדובר בקולקציה בכמות מוגבלת, ואם אתם חובבי אופנה וגיימינג, או סתם אוהבים את הבגדים והעיצוב, אנחנו ממליצים לכם להזדרז עם הרכישה.
אחרי כמעט חמש שנים: פורטנייט בדרך חזרה לאייפון - אפל מואשמת בטיוח
כרטיס במאות שקלים, רקדניות ויעל שלביה: התופעה שסוחפת את בני הנוער בישראל
פרסומת | מכונת הכביסה המומלצת לשנת 2025
אם הילדים המתבגרים שלכם משתגעים בימים הקרובים - תבינו שזו הסיבה
משחקים עם אסלות: פורטנייט מכריזה על שיתוף פעולה עם 'סקיבידי טוילט'
