שיתוף הפעולה בין אדידס ובלנסיאגה | צילום: יח"צ חו"ל

הייתם קונים? נעליים מרופטות של מותג העל נמכרות באלפי דולרים

חברת בלנסיאגה השיקה ליין מיוחד עם נעלי סטן סמית', בשיתוף אדידס • הנעליים נמכרו בתוך שעות, ומוצעות באתרי מכירות פומביות בסכומי עתק

הן מצהיבות, מרופטות ונראות כמו משהו שהייתם זורקים לזבל. אבל מסתבר שכשנעליים מגיעות עם תג שם של מותג יוקרתי, הן הופכות באופן כמעט מיידי לפריט אספנים נחשק. אנחנו מדברים כמובן על הנעליים של אדידס ובלנסיאגה.

מדובר בנעלי Stan Smith, פרי שיתוף הפעולה בין בית האופנה היוקרתי ומותג הספורט הפופולרי. למרות שהנעליים עוצבו במראה מרופט ומצהיב, ונראות כאילו "מערבל בטון דרס אותן" להגדרת אחד הגולשים, הן נמכרו תמורת 800 דולר לזוג. עם כמה שהדבר נשמע הזוי, הנעליים שעשויות מעור כבש הפכו במהרה לסולד אאוט, ואי אפשר להשיג אותן באתר הרשמי של בלנסיאגה. מי שעדיין מעוניין בנעלי האספנות המרופטות, יכול למצוא אותן במכירות פומביות במחיר שמגיע ל-3,000 דולר.

בשיתוף הפעולה הוצגו פריטים נוספים, כמו נעלי ספורט שחורות במראה גרב, תיק יוקרתי בצבע שחור עם הפסים הלבנים שמאפיינים את המותג, מכנסי ג'ינס וטרנינג, חולצות, תיק גב וגם עגילים. כולם כוללים את הסמל של אדידס, כשמתחתיו מופיע השם של בלנסיאגה. הזמרת ריהאנה נצפתה כשהיא בטוטאל לוק תכלת משיתוף הפעולה בין המותגים. 

הנעליים עצמן נראות כמעט כמו נעלי הסטן סמית' הרגילות של אדידס. הן מגיעות בשילוב צבעים של עור לבן עם ריבוע לוגו ירוק בלשונית, ובחלק האחורי של הנעל מופיע הלוגו של אדידס, עם הכיתוב "בלנסיאגה". הנעליים עצמן נראות כאמור מרופטות וצבען הוא מעין לבן מלוכלך, שנוטה לצהוב. בסוליה העניין בולט יותר, והיא נראית כאילו עברה בשלולית בוץ עסיסית ולא נוקתה כמו שצריך.

הנעליים המרופטות של בלנסיאגה ואדידס לא לבד, והן חלק מטרנד שהפך לפופולרי בשנים האחרונות, בשם Distressed Fashion. מדובר בטרנד שבו בתי אופנה מוציאים באופן מכוון למכירה ליינים של בגדים ונעליים מלוכלכים וקרועים. בתחילת השנה, דגם נוסף של נעליים בשם Paris Sneakers מבית המותג היוקרתי, שנראו כאילו נקלעו למפולת בוץ אימתנית, כיכבו בכותרות כשנמכרו תמורת קרוב ל-2,000 דולר. גם בית האופנה גוצ'י יצא עם דגם מרופט של נעליים, שנמכרו תמורת כמה מאות דולרים בשנת 2019.

מותג העל בלנסיאגה נמצא בימים האחרונים בכותרות, ומתעסק עם לא מעט דרמה בעקבות ניתוק הקשר עם קניה ווסט וקמפיין החגים שהעלו. בתמונות נראים ילדים שמחזיקים דובי פרווה, שמאובזרים ברצועות המשויכות לסאדו-מאזו. הקמפיין ירד מהאוויר, ובחברה התנצלו. בסוף השבוע פורסם כי החברה הגישה תביעה נגד חברה ההפקה של הפרסומת, בסך 25 מיליון דולר. הם "מבקשים פיצוי בגין נזקים נרחבים שנגרמו לחברה בשל הקמפיין הפרסומי שהפיקו", כך נכתב בתביעה.

ומה דעתכם, הייתם משקיעים אלפי דולרים בנעליים מרופטות? כתבו לנו בתגובות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...