בית האופנה בלנסיאגה אולי נחשב יוקרתי, אבל המהלך האחרון שלו הצליח לייצר הרבה רעש וכעס ברשת, וזה הכי רחוק מקוטור שראינו.
מהדורה מוגבלת של סניקרס מהליין Paris מוצעת עכשיו במכירה מוקדמת באתר החברה, כשהייחוד שלה הוא במראה של הנעל שמגיעה הרוסה, מלוכלכת ושחוקה, והכל כמובן בכוונה ועם תג מחיר של מותג יוקרתי.
כמה יוקרתי? 1,850 דולרים, כשלפי הדיווחים ישנם רק 100 זוגות כאלה למכירה, והם מגיעים בשני דגמים: גרסה מעט מוגבהת עם שרוכים, וגרסה שטוחה ללא שרוכים, ובשני צבעים: שחור ולבן.
לשם ההשוואה, הדגמים הרגילים מאותה הקולקציה מתומחרים ב-495 דולרים וב-625 דולרים, וניתן להשיגם בשחור, לבן ואדום.
את הגולשים היוזמה האופנתית פחות הרשימה, ומאות מהם הציפו את הרשתות החברתיות בשלל ציוצים שנעו בין זעם של ממש ללעג לצורך להיות חדשניים בכל מחיר (תרתי משמע).
"זו בדיחה, נכון? זה מזעזע", כתבו רבים למראה הנעליים הבלויות והמטונפות המופיעות באתר החברה ובעמוד הטוויטר שלה.
"זה ניסוי חברתי של העשירים על העניים", מחו אחרים, "אלא שבאופן אירוני, אתה צריך להיות עשיר כדי להיראות עני", זעמו על המחיר הגבוה של הסניקרס. "אם קניתם את הדגם החדש של הסניקרס של בלנסיאגה שנראים כאילו נדרסו על ידי מכסחת דשא, בבקשה תפנו לקבלת עזרה", צייץ גולש.
"בלנסיאגה מוכרת דגם של סניקרס שנראים כמו הנעליים שאמא שלי התחננה שאזרוק", התבדחה בציניות צייצנית נוספת. "זו בטוח הטרלה של החברה, אין מצב שזה אמיתי", הוסיפו אחרים. "הדגם הזה נועד להראות שאפשר לנעול את הנעליים האלו לכל החיים", נמסר מהחברה בתגובה לסערה שהצליחה בסופו של יום לעשות בדיוק את מה שרצתה בקמפיין ויראלי מהסוג הזה: לייצר רעש תקשורתי ועניין.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
