חברת האופנה ויקטוריה סיקרט מצויה במשבר מכירות בזמן האחרון. על פי דיווחים מחו"ל, המכירות של החברה מצויות בירידה. יתכן שהסיבה לכך היא ההתמקדות של החברה בהלבשה תחתונה שמתאימה בעיקר לנשים בעלות מבנה גוף רזה, מלאכי, שרחוק מהמציאות בה חיות בעולם נשים רבות.
אלא שכעת לא רק המכירות של החברה וההתמקדות שלה בבגדים המתאימים לנשים רזות עומדות במרכז העניין התקשורתי של תחום האופנה בעולם, אלא גם השאלה האם החברה העתיקה, לפחות מבחינת צורת הצגת הלוגו שלה, מבית האופנה קלווין קליין.
עדות להעתקה מסוג זה הגיעה עם חשיפת הקולקציה החדשה של החברה, בה מוצג הלוגו ברצועה התפורה לבגד בשוליו. עיצוב זה, המבליט את שם החברה, אינו המצאה של ויקטוריה סיקרט, אלא דווקא של חברת קלווין קליין, שהשיקה קווי בגדים עם התוספת זו כבר בעבר.
העתקה שכזו, שאינה העתקה של העיצוב עצמו ושונה גם בפונט של השם המצורף, אינה עילה לתביעה משפטית או למאבק מסוג אחר הקשור לזכויות יוצרים, שהרי רק מדובר בתוספת המציגה באופן בולט יותר את שמו של היצרן. אולם עדיין התוספת הזו העלתה גבות רבות בענף האופנה העולמי.
גורם בענף ציין כי יתכן שהעלייה במכירות, בכ-4 אחוזים, של בית האופנה קלווין קליין, גרם לוויקטוריה סיקרט להתקנא ברווחים של המתחרים ולנסות באופן הזה להזכיר גם את עובדת פעילותה בשוק. בהקשר לכך, מומחית האופנה האירופית סוזן סקפידי מציינת כי, "במקרה כזה מי שיקבע את גורל החיקוי הוא הציבור הרחב, שידע להבחין בין בית האופנה קלווין קליין לבית האופנה ולעיצובים של ויקטוריה סיקרט".
