צילום: יניב אדרי

יפה בוורוד: חודש המודעות בשיאו

קולקציות ורודות וייחודיות ברשתות האופנה השונות, מוצרי טיפוח בהנחה לחודש המודעות לסרטן השד ומקרון ורוד חינם בבית קפה לכל אישה

במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, המתקיים מידי שנה בחודש אוקטובר, נערכים אירועים שונים, בהם חברות ועסקים שונים, כמו רשתות אופנה, נרתמים בנושא, שתפקידם לעורר מודעות לבדיקה המוקדמת לגילוי סרטן השד. 

חיה בסרט ורוד // צילום: יניב אדרי 

מתחילת החודש מואר הגלגל הענק בלונה פארק בגני התערוכה בתל אביב באור ורוד זאת כחלק מקמפיין העלאת מודעות לסרטן השד, המשותף לקבוצת החברות  "אסתי לאודר" בישראל ולאגודה למלחמה בסרטן. הלונה פארק מהווה חלק מכ-200 אתרים ברחבי העולם המוארים במהלך חודש אוקטובר באורות ורודים, בהם האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מרכז רוקפלר בניו יורק, מגדל אייפל בפריז ועוד.

סרטן השד הוא סוג הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בישראל. כיום חיות בישראל 22,481 נשים שאובחנו בסרטן השד שהחלימו או עדיין מתמודדות עם המחלה. בכל שנה מאובחנות כ-5,200 חולות חדשות בסרטן השד, כאשר 25 אחוזים  מהחולות הן מתחת לגיל 50. כאלף נשים נפטרות מהמחלה מידי שנה. עמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן, קוראת לנשים החל מגיל 30 לקחת אחריות על גופן, לגלות ערנות ולגשת להיבדק אצל כירורג שד, ומגיל 50 לעשות בדיקת ממוגרפיה. 

השנה יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה עם רשת האופנה "גולברי" במסגרתו תימכר ברשת קולקציית קפסולה של פריטי אופנה בוורוד – צבע חודש המודעות. 30 אחוזים מהסכום שייאסף ממכירת הקולקציה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, עבור ניידות לבדיקה מוקדמת ומחקר. 

הקולקציה הוורודה כוללת מגוון רחב של פרטי אופנה ורודים במחירים מיוחדים, כמו ג'קטים, עליוניות, סריגים, שמלות,  צעיף, כפפות, תיק, ארנק, מטרייה ועוד.  כמו כן עיצב המותג  חולצת טי בצבע לבן או שחור, עליה כתוב בוורוד 'חיה בסרט ורוד', משפט המקבל יותר ממשמעות אחת, המתכתבת גם עם חודש המודעות לקמפיין. למודעות התגייסו השנה מובילות דעה רבות שהצטלמו לבושות בחולצה הייחודית, בין המצטלמות: אסתי גינזבורג, בר זומר, סתיו סטרשקו, נועם פרוסט, מור סילבר, דנה זרמון וסנדרה רינגלר. 

סוודר של מנגו // צילום: יח"צ

מנגו השיקה חולצות וסוודרים במהדורה מוגבלת לחודש המודעות. גם רשת בילבונג מקדישה את קולקציית Pink Rebel Swim לחודש המודעות, 10 אחוזים מהרווחים על הקולקציה יועברו כתרומה לעמותת 'אחת מתשע'. קולקציית בגדי הים Pink Rebel Swim היא קולקציה בהשראת הניינטיז, בצבעוניות נועזת של ורוד פוקסיה טווח מחירי הקולקציה: 169.90 - 329.90 שקלים.

קולקציית בילבונג pink rebel swim לחודש המודעות לסרטן השד // צילום: יח"צ חו"ל

קבוצת אסתי לאודר השיקה מוצרי טיפוח ואיפור במהדורה מיוחדת לכבוד חודש המודעות לסרטן השד. 30 אחוזים מההכנסות על המוצרים ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן, כך למשל: מותג האיפור 'בובי בראון' יצא במארז הכולל שני שפתונים במחיר 220 שקלים,  מותג גלאם גלואו הוציא מסיכת בד לפנים  Bubble Sheet במחיר 39 שקלים ואסתי לאודר השיקה מהדורה מיוחדת של סרום Advanced Night Repair בגודל 50 מ"ל עם מחזיק מפתחות ותליון. 

התליון ומחזיק המפתחות מקושטים בעיצוב החדש לקמפיין. עיצוב זה, בהשראת הקמפיין הפרסומי של שנים עברו, מסמל את הנשים שנאבקות עם סרטן השד בוורוד, והצבעוניות הכחולה את הגברים שנאבקים במחלה ומהווים אחוז מכלל החולים. מחיר: 470 שקלים,  50 מ"ל .

מוצרי טיפוח במהדורה מיוחדת של אסתי לאודר // צילום: יח"צ 

רשת הטיפוח ללין בחרה כחלק מהמחויבות החברתית שלה לשתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", והשיקה גדיל ריחני ורוד בניחוח ונילה פינק פפר שיזכיר לנשים ללכת להיבדק. 50 אחוזים מהרווחים יועברו כתרומה לעמותה. 

מותג הלק ORLY משיק כמדי שנה בחודש אוקטובר, קולקציית לק במהדורה מוגבלת שתכליתה לסייע בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה. כ-20% מההכנסות המכירה של הלקים נתרמים לטובת הנושא. (מחיר הלק 40 שקל )

קיפלינג 200 שקלים במקום 399 // צילום: יח"צ 

גם מותג התיקים Kipling יוצא במבצע על התיקים הוורודים לכבוד חודש המודעות לסרטן השד עם 50 אחוזי הנחה על התיקים בגוון VERRY BERRY. טווח מחירים לפני הנחה: 399-499 שקלים תוקף המבצע: 14.10-31.10.

הגדילה לעשות חברת ניסאן ישראל שהעמידה למכירה פומבית, בקניון רמת אביב, רכב מדגם MICRA מיוחדת ומעוצבת שכל הכנסותיה יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע". הרכב הוצע למכירה בשבוע שעבר במחיר התחלתי של 30 אלף שקלים, כשמחירון הרכב בשוק היום עומד על 75,990.

המכירה הפומבית תתנהל במסגרת מיני סייט שנבנה במיוחד עבור הפעילות, בו ניתן להציג הצעות עבור המכירה ואף להתעדכן בהצעה הגבוהה ביותר בכל זמן נתון. הצעות יתקבלו עד ה-31.10 ועם סיום חודש המודעות תתרום ניסאן את ההכנסות לעמותת אחת מתשע לטובת פעילות העמותה לאורך השנה.

כל ההכנסות לטובת העמותה // צילום: יח"צ

במסגרת מבצע תרומות השיער של מותג השיער 'פנטן' ועמותת 'זכרון מנחם', כל בקבוק עם המדבקה הוורודה שווה תרומה. על כל רכישה של בקבוק פנטן, תרומה מועברת לעמותת זיכרון מנחם.

רשת קפה ביגה נרתמת להעמקת המודעות לסרטן השד, ובמסגרתו תציע הרשת ב-23.18 בכל הסניפים ברחבי הארץ תזכורת מפנקת, כל אישה שתזמין כוס קפה תקבל מקרון ורוד.

מקרון ורוד לכל אישה // צילום: סטודיו קפה ביגה

בין התאריכים 14.10 ועד 30.11, יצאו "יקבי כרמל" במבצע במהלכו תועבר תרומה של שקל אחד לעמותת "אחת מתשע", על כל בקבוק "סלקטד רוזה" שיימכר. נדב ארנס, מנכ"ל יקבי כרמל, מסר: "יקבי כרמל מתגייסים באהבה להגברת המודעות לסרטן השד. שילוב בין עסקים ופעילות למען הקהילה, הוא חלק מהאסטרטגיה של החברה".

סלקטד רוזה של יקבי כרמל למען "אחת מתשע" // צילום: יח"צ

מדגמנות אופטימיות

ב-21 לאוקטובר, 30 נשים שחלו בסרטן השד יצעדו אל הניצחון האישי בתצוגת אופנה על גבי שטיח ורוד בטוקהאוס תל אביב. בתצוגת אופנה, שכל תכליתה להדגיש את הנשיות שנעלמה אי שם בטיפולים, ידגמנו הנשים מערכות לבוש שאותן עיצבו 30 מעצבות צעירות, בוגרות המחלקה לעיצוב אופנה של סטודיו 6B. 

סטודיו 6b // צילום: לימור יערי 

השנה, הוחלט לעצב פתרונות ביגוד והלבשה פונקציונאליים, שכמעט ולא קיימים בשוק, שיעזרו וישמשו את הנשים בזמן הטיפולים ותהליך ההחלמה: שמלה עם פתח לצינוריות נקזים שאחרי ניתוח, בגד ים המכסה את הצלקת, חלוק בית חולים מעוצב ופונקציונאלי עם כיס פנימי לצינוריות, חלוק קימונו מעוצב עם כיסים פנימיים שמיועד ללבישה מחוץ לכותלי בית החולים ועוד.

הפרויקט, בשיתוף יאנה דרום, שהחלימה מהמחלה והקימה רשת חנויות אופנה המיועדת לנשים המתמודדות עם סרטן השד, וכולל 30 נשים חולות ומחלימות מהמחלה שעבורן ובהשראתן עוצבו הבגדים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...