הורים זועמים: "זהירות, משפחת טרסוב היא אסון לילדים"

אימהות רבות יצאו נגד סרטון לילדים שעלה בחשבון היוטיוב של משפחת טרסוב • הורים דיווחו כי הילדים שלהם עוברים טיפול פסיכולוגי בעקבות כך, וכי הם חוששים להיות לבד בעקבות "סרט האימה לילדים" • טרסוב: "נהיה קשובים ונפעל בהתאם"

מורן טרסוב, צילום: יוטיוב

משפחת טרסוב המפורסמת עומדת שוב בפני קושי, והפעם הם מתמודדים מול אלפי הורים זועמים. אחרי שיוטיוב הסירו להם סרטון לפני כחודשיים, הפעם נראה שהם ניצבים בפני סערה הרסנית יותר.

פוסט שכתבה אמא לילדים קטנים בקבוצת "מאמזון" בפייסבוק, הפך לוויראלי במהרה וצבר אלפי תגובות. מדובר בפוסט שמזהיר מהסרטונים הפופולריים של משפחת טרסוב ביוטיוב, ובפרט מפני סרטון שמספר על גניבת האופניים שלהם (שלאחר הפרסומים בנושא הוסר מיוטיוב על ידי המשפחה).

וכך נכתב בפוסט: "אזהרה! משפחת טרסוב היא אסון לילדים. לאחרונה ראיתי פוסטים של הרבה אימהות בכל מיני קבוצות שמתלוננות שהילדים שלהם פיתחו פחדים, חרדות ובעיות שינה בעקבות צפייה בפרק של משפחת טרסוב על גניבת האופניים. לא ייחסתי לזה חשיבות, ובכל יום עלה עוד פוסט של עוד אמא מיואשת שלא ישנה כבר שבוע".

"פתאום נפל לי האסימון שהבת שלי בת השבע בפחדים קשים כבר מעל חודש, הבת שלי, שהייתה הולכת לישון לבד במיטה ונרדמת בשנייה, נכנסת להתקלח לבד, סתם משחקת בחדר עם עצמה וכבר לא מסוגלת להישאר לבד בשום חלל בבית. היום כשהיא התקלחה ולא הסכימה להישאר לבד שאלתי אותה אם היא ראתה את הפרק עם האופניים (ולא היה לי מושג על מה אני מדברת) היא ישר הקיאה את זה 'כן אמא הייתי אצל (שם של חברה) לפני חודשיים והיא ראתה אז ראיתי איתה'", כתבה בכאב.

טרסוב עם בתה,

"שרפה לי הבטן מעצבים אבל לצערי אין לי שליטה על מה שהיא רואה כשהיא לא בבית, אחרי זה דיברנו על זה בסלון ואח שלה שאל אותה מה כל כך מפחיד אז היא אמרה שיש שם מישהו שגונב להם אופניים ואז יש חושך ואז מגיע שליח פיצה וכתוב על מגש הפיצה 'אני יודע איפה אתם נמצאים' בקיצור סרט אימה לילדים, אני בת 38 ולא מסוגלת לראות סרטי אימה", הוסיפה.

"ישבתי מאוחר יותר לצפות במה מדובר ובחיי שהספיקה לי דקה של צפייה להבין את רמת הביזיון. אז בבקשה אימהות יקרות, בתקווה שהילדים שלכן עוד לא נחשפו לתכנים האלו, פשוט תחסמו אותם כדי למנוע את הצרה של מה שקורה אחרי שהם נחשפים לזה", סיכמה.

אימהות רבות הזדהו עם הנאמר בפוסט. "פתחת לי את העיניים. הבת שלי בחרדות ועם סיוטים, לא ישנה בלילה לבד וגם לא נותנת לי לזוז מטר ממנה בבית, אני כבר אובדת עצות", כתבה אם מודאגת. "יש אימהות שאומרות שהילד שלהן בטיפול פסיכולוגי בעקבות זה", כתבה אחרת. "וואו, עכשיו אני מבינה למה הבת שלי כבר מגיל חמש רואה אותם ולא מוכנה לישון לבד. זה ביזיון". אחרת סיכמה: "צריך לדווח במיידי ואז נראה אולי שינוי, הכוח בידיים שלנו".

מורן טרסוב מסרה בתגובה: "אנחנו משפחה, לא רק משפחת טרסוב, כולנו. וככאלה, אנחנו עוברים קשיים ופותרים אותם, יחד. באהבה, בחיבוק, בחיבור, ברגישות! אנחנו ערים בימים האחרונים לפניות שעולות מצדכם ההורים, ואנחנו עובדים על התאמות כדי לענות על הצורך שהעליתם. בשבע השנים האחרונות אתם חלק מאתנו! משגרת היום יום שלנו, מהרגעים הטובים, השמחות, ההתרגשויות, ועד לרגעים המאתגרים וההתמודדויות היום יומיות..."

"...כידוע לכם, המטרה שלנו היא לייצר תוכן איכותי, ערכי, מרגש, וגם בידורי לכל המשפחה, ואם חלק מהתכנים נמצאו כבעייתיים או מפחידים, אנחנו כהורים לילדים קטנים נהיה הראשונים שקשובים לכך ונפעל בהתאם, אוהבים אתכם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר