בשורה משמחת ומפתיעה במיוחד מגיעה מכיוונה של יוצאת "חתונה ממבט ראשון": איילה מנקר, כוכבת העונה הקודמת של תוכנית הריאליטי, ובעלה רפאל, מצפים לילד ראשון. הבשורה המרגשת מגיעה שלושה חודשים בלבד לאחר שהשניים נישאו בטקס מרגש, וכעת הם מתכוננים לפרק המשמעותי ביותר בחייהם המשותפים.
"לקח לי רגע לנשום את זה"
את החדשות המרגשות שיתפה מנקר עם עוקביה בפוסט כן וחשוף בחשבון האינסטגרם שלה. "אני מתרגשת לשתף אתכם בסוד הקטן שלנו", פתחה מנקר את דבריה. "איזה דבר מטורף זה להיות בהריון וכמה זה לא מובן מאליו. אני מודה שבהתחלה נבהלתי, לקח לי רגע לנשום את זה שזה אשכרה קורה".
"התמסרתי לזה"
כמו נשים רבות, מנקר לא הסתירה את החששות שמלווים את ההיריון הראשון, במיוחד סביב ההשפעה על הקריירה והשינויים הפיזיים. "יש לזה כל כך הרבה השלכות על החיים - מה זה יעשה לי בגוף? ומה זה יעשה לי לעסק?", שיתפה באומץ.
עם זאת, ההלם הראשוני התחלף במהירות בהתרגשות עצומה עם התפתחות ההיריון. "אחרי שנשמתי רגע, התמסרתי לזה", היא מספרת. "שמענו דופק, ואני מרגישה חיים בתוכי. איזה דבר מטורף זה".
"אני כל כך מתרגשת"
את הפוסט חתמה מנקר במסר אישי וממיס לב לעובר הקטן ולבעלה הטרי, רפאל: "אני לא יודעת באמת לקראת מה אנחנו הולכים ומה זה יעשה לנו, אבל אני כל כך מתרגשת מזה וממש מחכה כבר להכיר אותך. בתוך כל המסע הזה של הספקות, הפחדים וההתרגשויות, אני בטוחה בדבר אחד - בחרתי לך את האבא הכי טוב שאפשר לבקש".

